1. BMTH

182 18 29
                                    

1. Skrót od sugar honey ice & tea to "shit" (Ale się nie zgadzam hah piosenka nie zasługuje na takie miano).

2. Amo to z portugalskiego kocham. Jest to album mocno związany z uczuciem miłości.

3. Animacje do teledysku Medicine stworzył Oliver Latta. Można znaleźć go na instagramie pod pseudonimem extraweg.

~~~

Drodzy czytelnicy! Dzisiaj światło dzienne ujrzał nowy album Bring Me The Horizon, a jest to Amo.

Szczerze to po usłyszeniu Medicine bałam się, że znajdzie się na płycie więcej takich piosenek. Utwór jest ogólnie piękny i czasami mam na niego fazę, ale nie jest to mój kubek herbaty.

Nie obchodzi mnie, że jest to pop / pop rock (polecam tekst utworu w mediach). To, że BMTH grali kiedyś deathcore oraz metalcore nie oznacza, że nie mogą się zmieniać. Eksperymentować. A takim eksperymentem jest właśnie całe Amo. Każda piosenka jest całkowicie inna... Od delikatnych, jak w i don't know what to say, przez elektroniczne brzmienie w nihilist blues do mocniejszych kawałków takich jak wonderful life.

Najlepiej ujmie to ten komentarz:

Najlepiej ujmie to ten komentarz:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Krótko mówiąc: kocham!

Oczywiście standardowe pytania:

- Która piosenka jest waszą ulubioną?

Ja najbardziej lubię heavy metal, nihilist blues i mother tongue i wszystke i nie dam rady wybrać jednej xD

- Co uważacie o tym albumie?

- Czy podoba wam się nowe brzmienie BMTH?

- Czy zamierzacie nabyć płytę?

...

Jedyne co mam teraz w głowie to "DoN't SaY yOu LoVe Me FaLa AMoOoOooO" hah

Tak na koniec: Czy wam też gitara w heavy metal przypomina trochę bas z Jumpsuit?

Ciekawostki o zespołachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz