39. MCR

280 33 9
                                    

Postaci pojawiające się w koncepcji The Black Parade, posiadają imiona. Są to m.in. Mother War, Fear, Regret i The Patient. Ale nie każdy wie, że szkielet z okładki albumu nazywa się Pepe.

~~~

Za oknem słoneczny dzień. Wczoraj wiosna oficjalnie przebudziła się ze snu. Mam nadzieję, że nikt z was nie kaszle. Ach, na zdrowie.
Dzisiaj natomiast jest 22 marca. Święto wszystkich Killjoys. Nie jest to już dzień ponury, MCR niczym wiosna powróciło do nas z długiego snu.
Cieszymy się!

W ten dzień większość zapewne będzie przez cały dzień słuchać ich utworów. Ja również. Bądźmy wdzięczni za to co nam dali - teksty, które pomagają nam w najgorszych momentach, teksty, które przywracają na naszych ustach uśmiech. Za każdym razem jak słyszę głos Gerarda czuję się jak w domu, jest bezpiecznie i ciepło na sercu, a nic do okoła się nie liczy. Melodie, cele, pocieszenie, historia, pomoc, przyjazną społeczność fanów, można by tak wyliczać do końca świata.
My też dajemy wiele dobrego w zamian.

Jesteśmy inspiracją, tworzymy teorie, pomysły, wzruszamy, popieramy, dając siłę iść naprzód.

Czy to zespół, idea, czy jak by się mogło ostatnio wydawać 'kult' - będziemy razem kroczyć przez wszystkie zakręty świata, ponieważ

"ideas are bulletproof"
~ V - V for Vendetta

Ciekawostki o zespołachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz