40. MCR (GW) & 8. TØP

286 30 0
                                    

Dzisiaj jest 9. kwietnia! Legendarny Gerard Way ma urodziny! Niech żyje długo i pomyślnie!

~~~

Kilka dni temu Gee opublikował na swoim SoundCloudzie kilka utworów.

Kilka dni temu Gee opublikował na swoim SoundCloudzie kilka utworów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Crate Amp_02 - to Gee grający riff na gitarze, używając Crate Amp (to ma swoją polską nazwę??). Jak mówił, ten rodzaj wzmacniaczy nie był polecany w jego muzycznym towarzystwie, miał zamiar zobaczyć co mu wyjdzie, jeśli będzie chciał zrobić, by brzmiało to jak najgorzej. Tego samego rodzaju wzmacniacz używał podczas nagrywania Skylines and Turnstiles.

2. Success! - Tekst piosenki to powtarzane w kółko skrótowiec BAH, czyli pierwsze litery nazwy zespołu, który Gerard miał zamiar założyć przed rozpoczęciem prac nad Hesitant Alien - "Baby Animal Hospital". Utwór miał być intrem do Action Cat. Cały projekt miał bardziej charakter solo, niż zespołu, tak też zostało i niestety nic z tego nie wyszło.

3. Welcome to the Hotel - Gee i Doug potrzebowali na szybko stworzyć tło pod filmik reklamujący nową część komiksu The Umbrella Academy: Hotel Oblivion na Instagramie. Tak oto powstał ten utwór. Później Gee dopisał jeszcze kolejne zwrotki, riffy...

4. Phoning It In - G, jak pisał, od zawsze chciał stworzyć coś co będzie zawierało tytułowy zwrot, który mu się po prostu podobał. Tekst napisał szybko, tak samo z riffem i nagraniem. Perkusję zaprogramował Doug, który różnie pomagał już przy tworzeniu The Black Parade, potem Danger Days oraz Hesitant Alien. Razem z Gee pracują w domowym studiu Way'a nazwanym 'Milk Friends'.

~~~

8. TØP

W najbliższym czasie Tyler zamierza opublikować nową piosenkę. Mówił, że czuję, że utwór nie może dłużej czekać.

Ciekawostki o zespołachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz