iyilik borcu

7.9K 655 337
                                    

- jimin yemeğini ye.

önümdeki tavuğu didiklerken annemin sesiyle irkildim .

mırıldanarak ağzıma bir kaç parça attım ve göz ucuyla tam önümde oturan ablama baktım . 

hiçbir şey olamamış gibi  salatasını yiyordu .

o günün üzerinden tam 1 hafta geçmişti ve yoongiyi evden kovup bana sonra konuşacağız demesine rağmen yanıma yaklaşmıyordu . 

içimden bir ses ablamın zaten durumumu sezdiğini söylüyordu ; yani onun makyaj malzemelerini kaçırıp , ojelerine imrenerek bakmamdan ve elbiselerine sarmamdan anlamış olmalıydı . 

üstelik ne kadar yalvarsam da bana vermediği mini şort ertesi gün aniden ortadan kaybolmuştu !  

yine de onları benim giydiğimi düşünmüyordu sanırım . 

sandalyesini seslice itmesinden konuşma zamanının geldiğini anladım ve onun arkasından ben de odama adımladım .

kapıdan geçmemi bekleyip ardından kilitlemişti .

ağır ağır bana dönerken gerildiğimi itiraf etmeliyim .

- ilk sorum , gay misin ?

pekala bu kadar ani olmasını beklemiyordum .

- hayır sadece tatlı şeyleri seviyorum .

derin bir nefes alırken rahatlamış gibiydi .

- jimin çocukluğundan beri süslü bir çocuktun zaten ama , eteğin bu kadar yakışacağını düşünmemiştim .

kahkaha atmaya başladığında 2. bir şoka girdim.

- nasıl yani , kızmadın mı ?

- ah hayır yani oldukça belliydi zaten , diğer soru ; o adam kimdi ?

evet sanırım her şeyi  baştan anlatmam gerekiyor ..

                                                         

                                                                     ************

- tanımıyorsun ?

- anlattım ya abla !

- tamam tamam , ama bayağı yakışıklıydı .

nedensizce kızarırken ağzımdan onayladığıma dair mırıltılar döküldü .

saçlarımı karıştırıp yüzünü anımsamaya çalıştım . kaşlarım çatılırken aklıma sadece siyah derin gözler geliyordu .

her ne kadar ablama eşcinsel olmadığımı söylesem de , açıkçası bundan bende emin değildim .

belirsizlik korkusu içimi kaplarken dudaklarımı dişlemeye başladım .

ablam odadan çıktığında , hatta sabah olduğunda bile bu konuyu düşünmeye devam ettim .

evet , kesinlikle kararımı verdim ; cinsel kimliğimi belirlemek için min yoongiyi kullanacaktım .

sonuçta bana bir iyilik borcu vardı , sorun şu ki onu nerede bulacağıma dair en ufak fikrim yoktu .

Feminen | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin