2 hafta boyunca

5.7K 444 399
                                    

bölüm şarkısı : lorde - perfect places

duyduğum şeyle gülmemi tutmaya çalışmıştım "aynen kesin öyledir"  yüz ifadesiyle bana bakmaya devam ediyordu , sanki gerçekten seri katil de salak gibi açık açık söylüyor , haha "komik şakaymış" duvar gibi düz suratını birden bir sırıtış esir aldı "beni yakaladın" tek eliyle çantayı tutarken diğer elini suçluymuş gibi havaya kaldırdı "iyi bir gözlemcisin jimin shi" iltifatından dolayı gururla gülümseyip havalı havalı konuştum "evet öyleyimdir"  .

çantayı yorulduğu için diğer eline geçirirken bu halime gülüyordu "hadi içeri geçelim" başımı sallayarak onu onayladım . kapıyı açmasını beklerken ayaklarımın üzerinde sallanıyordum , dengemi kaybedip yanlışlıkla omzuna çarptığımda anahtarı deliğe yerleştirmeye çalışan eli durdu , kokusu burnuma dolarken gözlerimi kapattım ve taa bana kadar gelen kalp atışlarını dinledim . bir süre öyle kaldıktan sonra "çekilmeyi düşünüyor musun?" demesiyle hızla gözlerimi açıp geri çekilmiştim "pardon" . işine devam edip kapıyı açtığın da bizi bir toz bulutu karşılamıştı . öksürerek tozlu eşyaların ve üstü kapalı koltukların arasında dolaşırken yoongi söyleniyordu "piçler , hazır ev demişlerdi" anladığım kadarıyla bize eşyası var diyerek yıllarca kullanılmamış bir ev kakalamışlardı ve yoonginin surat ifadesine bakılırsa buraya gereğinden fazla para ödemişti . "en azından manzarası güzel" diyerek gülümsedim , bana yan gözle bakıp "tanrım , niye bu kadar olumlusun" diye mırıldandı "sen niye bu kadar olumsuzsun?" sitem eder bir şekilde cevapladım onu . "madem bu kadar mutlusun , temizliği sen yap" diyerek hızlıca merdivenlere yöneldiğinde sinirim bozulmaya başlamıştı "kesin yaparım" diye duyabileceği bir şekil de bağırıp mutfağa bakmaya gitmiştim.

-

"orayı zaten silmiştin" dediğim de eline pembe lastik eldivenleri geçirmiş toz alan yoongiye gülmemek için dudaklarımı ısırıyordum , 2 saattir temizlik yapmaya çalışarak kedi köpek gibi atışıyorduk ve ben onun sözlerinin boğazına dizilişini kutluyordum , sonuç olarak temizliği eşit olacak şekil de paylaşmıştık ve yalnız halletmek zorunda kalmamıştım "sen işine bak velet" diye burun kıvırırken ben de yerleri silmeye devam etmiştim . 

saatler sonra zor olsa da temizliği bitirmiştik ve karnım guruldamaya başlamıştı , yoongi bir karnıma bir bana bakarken gülmüştü "birileri acıkmış sanırım" o sıra da kendi karnı da guruldamıştı "hah" diyip kaşlarımı kaldırırken yanakları kızarmıştı "tamam tamam utanma bu kadar" diye onunla dalga geçerken ne kadar eğlendiğimi anlatamam . "yemek pişirmeyi biliyor musun ?" diye konuyu değiştirdiğin de durgunlaşmıştım "ş-şey" bu sefer o gülerken benim yanaklarım kızarmıştı "yemekleri ben yaparken benimle dalga geçme derim bücür" diyerek mutfağa yöneldiğinde şaşırmıştım "sen yemek yapmayı biliyor musun?"  gülümseyerek yeni parlattığımız  bıçakları tahtasından çıkarırken konuştu "kesme işlerinde iyiyimdir"  biraz tırssam da sırıttım "güzel"  bana garip bir bakış atıp doğrama tahtası aramaya başladı "bana aldığımız sebzelerden getirir misin?"  onu onaylayıp poşetlerde duran sebzeleri taşımaya başladım , evde bir şey olmadığından yarım saatlik yolla şehir merkezine inip ihtiyacımız olanları  almıştık  . ona istediği şeyleri uzatıp geri kalanını buzdolabına yerleştirmeye başladım , elektriği bağlamamız zor olmuştu ama bir şekilde halletmiştik . 

sebzeleri yıkayıp doğramaya başlamıştı ben de her şeyi yerleştirmiştim "yapabileceğim bir şey var mı?" yaptığı işe devam etmişti "hmm" salatalığı doğramayı bitirince bana dönüp elini çenesinin altına koymuştu "aslında sen bunları kessen ben de yağı kızartıp eti pişirsem daha çabuk bitirebiliriz" genişçe gülümsemiştim "anlaşıldı!" heyecanla onun yerini ben aldığımda tavayı aramaya başlamıştı "nasıl bu kadar enerjik olabiliyorsun?" sonunda bulduğunda yağı tavaya döküp ocağın altını açmıştı "bilmem , üzgün olsam da enerjik biriyimdir aslında , sanırım hislerimi dışarı vurmayı seviyorum"  gülümsedi "o kadarını anladım" ona yaptığım itiraf aklıma gelince yanaklarım kızarmıştı , belli olmasın diye kafamı eğip işime devam ettim "sadece insanların çoğu senin kadar yoğun tepkiler vermez , hatta senden daha olgun çocuklar var" gözlerimi devirerek cevapladım "çok sağol ya" "hayır hayır cidden , seninle dalga geçmek için söylemedim , sadece garip geldi" göz ucuyla ona baktığımda dudaklarını ısırıyordu "yani...çok  çabuk sinirleniyorsun , aniden bağırıyorsun , sanki karakterin iki saniye de bir değişiyor gibi" kahkaha attım "merak etme ikizler burcu veya şizofren değilim"  "eh birincisi ikincisinden daha kötü" sahte bir kızgınlıkla dudak büzdüm "sen ikizler burcuna laf mı atıyorsun ha"  bana bakıp ciddi olup olmadığımı anlamaya çalışmıştı bir süre , en sonunda dayanamayıp güldüğüm de o da gülmüştü "rengarenk bir  kişiliğin var jimin" söylediği şeyle utanıp önüme dönmüştüm "teşekkür eder-ah!"  elime batan bıçağın sivri ucuyla bağırmıştım , bu kadar sakar olmayı nasıl beceriyorum ben ?! yoongi endişeyle bana dönmüştü "iyi misin?" "i-iyiyim , elimi kestim sadece" etrafta bez ararken beni azarlıyordu "tanrım , dikkatli olsana çocuk" harika , şimdi de çocuk olmuştum . bezi elime sardığımda o da eti bir tabağa geçirip yanıma gelmişti "çok acıyor mu?" kafamı olumsuz anlamda sallayıp mırıldandım "yukarı da ilk yardım dolabı vardı sanki , bir gidip bakayım"  gidecekken elimi kavramıştı , garip bir şekilde bezi kaplayan kana bakıyordu , soran gözlerle ona baktığımı görünce derin bir nefes alıp elimi bırakmıştı "sen gelene kadar masayı hazırlarım" "sağol" hızlıca uzaklaşıp merdivenlere çıkmıştım , bu adamda bir gariplik vardı. 

-

parmağımı sarıp işimi bitirdiğim de rahat bir nefes almıştım, kanı temizleyince aslında o kadar da büyük bir yara olmadığını anlamıştım "hadi jimin!" yoongi bana aşağıdan seslenirken bağırmıştım "geliyorum!" oturduğum yataktan kalktığımda kenarda duran çanta gözüme çarpmıştı , bu yoonginin kontrol ettiği çantaydı . aşağı inmem gerekiyordu ama içinde ne olduğunu çok merak ediyordum , bakmaktan zarar gelmez diye düşünüp çantanın olduğu tarafa ilerledim , çantayı açtığımda ise gördüğüm şey beni şoka uğratmıştı ; silahlar , bıçaklar ve ip?

tanrım , gerçekten bir seri katille 2 hafta aynı eve kısılmış olamazdım değil mi?

selamm 

geri döndüm bebekler ;)

umarım beğenmişsinizdir 💜 oy verip yorum yapmayı unutmayın bayy

Feminen | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin