cesetler ve sigaralar

3.5K 329 437
                                    

"tanrım tanrım tanrım". Bu olamazdı. Ellerim titrerken yoonginin girişte söylediği şeyi düşünüyordum "seri katilim". Hangi seri katil gelip aynı evde kalacağı kişiye bunu söylerdi ki?! Çantayı aldığım yere bırakıp banyoya girdim, pekala jimin, bunu yapabilirsin, altı üstü hiçbir şey bilmiyormuş gibi davranıp 2 hafta sonra siktir olup gideceksin ve bu adamı unutacaksın. Kendi kendime planımı yapıp yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim, beni öldüreceğini sanmıyorum çünkü eline bunun için bir sürü fırsat geçmişti ve o hep beni kurtarmayı seçmişti, neden gelip şimdi öldürsündü ki? Ceset gömmeye uygun ıssız bir dağ evindeyken...

Hayır hayır hayır, olumsuz düşünmüyoruz, şimdi, bugün ve yarın birlikte kalırız sonra hastalanmış numarası yaparım (gıda zehirlenmesi olabilir) sonra da beni eve götürmesini isterim, anneme de hasta olduğum için kamptan erken döndüm derim. Veya annemler durumu çaktı geri dönmemiz gerek diye bir şey uydururum, evet bu olabilir.

Yanaklarıma vurup kendini canlandırdıktan sonra nihayet mutfağa girebilmiştim, yoongi yemeği hazırlamış beni bekliyordu. Bakışlarımdaki korkuyu görmemesi için gülümsedim, o da gülümsememe karşılık verdi.

Zorlu testim başlıyordu.

-

gün 1

hepimizin hayatta ben bu duruma nasıl düştüm dediği bir an vardır , tamam insanız hata yaparız falan ama benim bu duruma 1 haftada 2.kez düşmem artık insan olduğumun değil salak olduğumun kanıtıydı . 

-şey , ne yaptığını sorabilir miyim?  Yoongi yatakta üstüme çıkmış haldeyken ona karşılık vermemek için sürekli kendime onun bir seri katil olduğunu hatırlatmak zorunda kalıyordum ama lanet herif çok yakışıklıydı ! "ne yapıyor gibi görünüyorum?" alaycı bir şekilde gülümserken yüzüm kızarmıştı ama tabi ki çirkefliğimden ödün vermedim "beni boğmaya çalışıyor gibi görünüyorsun" gözleri altında zorla nefes alan vücudumda dolaştı , en son boynumda durduğunda kemikli ellerini hissettim , boğazımı sıkıyordu ama hafif bir şekilde . 

Celladım benimle oynuyor gibi hissediyordum . "neden" ha? kendi kendine fısıldarken dediklerinden hiçbir şey anlamıyordum "diğerlerinden hiçbir farkın yok , ama neden olmuyor" elimde olmadan nefeslerim hızlanırken aklıma gelen tek şeyi söyledim "canım acıyor" iki parmağıyla boğazımın ortasını okşadıktan sonra geri çekildi ve elini bir kamera açısı ayarlıyor gibi yapıp uzaktan bana baktı "güzel bir sanat eseri olurdun" derin bir nefes alıp üstümden kalktı , üstüne kenarda duran tişörtünü giyerken kanımı donduran o cümleyi söyledi "ama sanatçı seni hapsetmek istemiyor , canlıyken daha güzelsin" ve odanın kapısını çarparak gitti.

Odama ben üstümü değiştirirken tişörtünü almak için gelmişti ve tüm bunlar yaşanmıştı , hızlıca koşup kapıyı kilitledikten sonra yere çöktüm . Sanat eseri dediği şey cesetler miydi ? ve kendi kendine beni neden öldürmediğini mi sorguluyordu ? 

nasıl bir belanın içine düştüğümü bilmiyordum ama hemen kurtulmam gerekiyordu.

-

Yorgana sarınmış ve terlemiş bir şekilde uyandım , gece saat 1 civarıydı , olanlardan sonra titreyerek kendimi uyumaya zorlamıştım . Kapıya yaklaşıp dışarıyı dinledikten sonra tereddütle kilidi geri çevirdim . Korkak adımlarla aşağı iniyordum . Salondan televizyon sesleri geliyordu , içeri girdiğimde Yoonginin kemik gözlük takarak dikkatli bir şekilde filmi izlediğini gördüm. 

Geldiğimi hissedip gülümsedi "yanıma gelsene" bende zoraki gülümseyerek yanına oturdum , saçlarım aşırı dağılmıştı , dağılmış saçlarıma bakıp arkada devam eden filmi umursamayarak saçlarımı düzeltip kulağımın arkasına ittirdi . Kendimi geri çekmemek için tırnaklarımı avuçlarıma geçirip korkumu bastırdım . Elleri saçlarımdan inerek dudaklarıma dokundu , baş parmağıyla dudağımın üzerini okşuyordu , hemen bu atmosferi bozmam gerektiğini fark ettim , delinin birinin yatağında ölü bulunamazdım .

 "ne izliyorsun?"  öylesine sorduğum bu soru epey dikkatini çekmiş gibiydi "temel içgüdü" filmin adını hiç duymamıştım ama o filmden bahsetmek ister gibiydi "daha önce hiç duymadım , biraz bahsetsene" gözlüklerini düzeltip ekrana baktı "bazı filmleri konuşarak anlayamazsın , onları replikleri özetler" onun yaptığı gibi bende ekrana baktım , sarışın bir kadın adamı öpüp sigara dumanı üfledi ve Yoongi filmi kendisi yazmış gibi kadınla aynı anda repliği söyledi "öldürmek sigara içemeye benzemez , sigarayı bırakabilirsin"  

ben tepkilerimi belli etmemeye çalışırken önündeki masadan sigara paketini aldı , ve ağzına bir dal koydu , gözleriyle bana oturduğum yerin yakınındaki çakmağı işaret ettiğinde yapmam gerekeni anlamıştım . çakmağı alıp sigarasını yakarken tam gözlerinin içine bakıyordum , ateşin ışıltısını yüzünü aydınlatırken bu adamın ölüm meleğine benzediğini fark ettim , simsiyah bir ölüm meleği...

Sigara dumanını yüzüme üfleyip fısıldadı "pekala küçük civciv , sana bir sorum var " gözlerimi ondan ayırmadan geri çekildim , sigarayı dudaklarına yerleştirip ellerini önünde birleştirdi "ve haberin olsun , yalandan hoşlanmam" başımı sallayarak onu onayladım ama büyük ihtimalle yalan söyleyecektim "söyle bakalım , çantamı kim karıştırdı?" 

.

.

selamm beni özlediniz mi?

sınava 5 ay kaldı ben size bölüm yazıyorum değerimi bilin 

gelecek bölüm için tahminleri alalımm

ve broken minda da bölüm geldi haberiniz olsun

bayyy

Feminen | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin