Küçük civciv

7.1K 604 455
                                    


Dershane işleri falan çıktı o yüzden bölümü geç tamamladım sori

Umarım beğenirsiniz

"beyler beni yanlış anladınız"

Karanlık bir çıkmaz sokakta üstüme yürüyen dört adama korkakça bakıyordum.

Min Yoongiyi bulmanın en iyi yolu aynı ona benzeyen tipleri bulup tanıyıp tanımadıklarını sormaktı, ben de bizim sokağın yakınlarındaki serserilerden başlama karar vermiştim ama sanırım yoongiyle ilgili pek güzel hatıraları yoktu ki beni tuttukları gibi bir kenara çekip sorguya almışlardı.

Eh, sorularının hiçbirini cevaplayamadığım için de sinirlenmişlerdi "birazcık".

Onlara açıklama yapmaya çalışırken ellerimin titrediğini fark ettim.

Ah, hadi ama geçen hafta tanışıp adını bile zar zor öğrendiğim biri hakkında ne bilebilirdim ki, ultra yakışıklı olması hariç.

Ehe.

"bak güzel çocuk, suratının dağılmasını istemiyorsan bize Min Yoongiyle alakalı bildiğin herşeyi anlatacaksın"

Adamın yakama yapışan elleri beni sinirlendirirken olacakları düşünmeden yüzüne yüzüne bağırdım.

"bir şey bildiğim yok ki amına koyayım!"

Abi çıkışıyla hepsi gözlerini bir kaç kere kurpıştırırken ne yaptığımın yeni yeni farkına varıyordum.

"y-yani, hepimiz kardeşiz yaa ne gerek var bunlara"

Yalandan kahkaha atarken artık kıçımı hiçbirşeyin kurtarmayacağının farkındaydım.

"indirin şunu"

Diğerleri elin de sopayla bana yaklaşırken sonumun geldiğini hissediyordum, kimse beni kurtarmayacaktı çünkü sikik bir fan fiction da değildik.

Tam o sırada yoonginin sesini duydum.

"bırakın onu"

Tanrım belki de sikik bir fan fictiondayızdır.

Eğer öyleyse dayak yememi engellediğin için teşekkürler yazar!

(Y/N : öd aşkım)

"adamımız geldi sonun da"

Yoongi onlara umursamaz bir şekil de bakarken adamlar beni boşverip ona yöneldi.

Birden yüzü maskeli 10 kişi yoonginin arkasın da belirdi.

"cidden kavga istiyor musunuz?"

Adamlar çıtını bile çıkarmadan ellerindekini yere bırakıp yoongiyle yol açtı, sokağın başından bana doğru yürüyüp dibime girdi ve kulağıma eğildi, sıcak nefesini hissedebiliyordum.

"sadece 1 hafta başını belaya sokmadan duramadın mı?"

Dişini sıkarak konuşuyordu.

Bileğimden tutup beni çıkışa sürüklemeye başladı, biz sokaktan çıkar çıkmaz maskeli adamlar diğerlerine girişmişti bile.

Yoongi siyah bir arabanın kapısını binmemi işaret etti.

Kapıyı kapatırken söylediği son şey yüzümün kızarmasına sebep olmuştu.

"benim adımı öyle her yerde kullanamazsın küçük civciv"

Feminen | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin