1 Bölüm

68 7 2
                                    

MEDYADA~BUGLEM SOYLU

Okuldaki kentinde otururken canım çikolata çekti ben de ayağa kalktım ve kantinde sıraya girdim sıranın bana gelmesini beklerken birden  birinin çarpmasıyla  düşmem bir oldu ne neye uğradığımı şaşırdım başıma başıma kaldırdımda ve  siyah saçları olan esmer tenli kara gözleri biçimli kaşları kiraz dudakları birbirine uyum sağlayan bir yüz gördüm.

Doğruyu söylemek gerekirse çok yakışıklı biriydi ama bana çarpıp yere düşüren bir öküz olduğu gerçeğini değiştirmedi.😤

Ben onu incelemeye dalmışken bu öküz elini uzatınca bir elini   baktım bir de  yüzüne baktım sonra elini tutmadan yerden destek alarak ayağa kalktım ve tabii ki de çemkirme ye başladım.

- Biraz yavaş olsana be hayvan az kalsın eziliyordum diye bağırdım ellerime koluma bağlayarak ne diyeceğini beklemeye başladım konuşmaya başlayınca yüzüne baktım.

- Üzgünüm acelem vardı daha koşmak zorunda kaldım kusura bakma dedi. Gülümsedi ve ilerlemeye başladı bende kantinin kapısına doğru ilerlemeye başladım zaten çikolata hevesim de kalmamıştı sonra annem aradı.

- Buglem hemen eve gel iş arkadaşlarımızla yemeği yemeğimiz var ve bana yardım etmen gerekiyor dedi.

- Tamam anne hemen geliyorum diye cevap verdim ve müdürünü izin kağıdı alınarak eve doğru yürümeye başladım evimiz okula yakın da bir sitede oturuyorduk maddi durumumuz iyi  babam Soylu adında bir holdingi vardı bunu düşünürken çoktan  ve varmıştım bile.

Kapıyı çaldım Annem açınca odama doğru yürümeye başladım tam Merdivenleri çıkıp odama girecektim ki mesaj geldi bana bu saatte kim mesaj atar zehradan başka kimse atmaz dolunay da şuan  atmayacagına  göre bu kim acaba elimi cebime koydum ve telefonu çıkarttım bir mesaj vardı ve bu mesaj bir gizli numaradadı.

-Selam bebek ben kelebek 😉.

Herhalde benimle dalga geçiyordu ve neyse cevap yazdım bu gün de çok olay yaşadım öyle.

Buglem: Kimsin?

Geç cevap yazınca hemen mesaj geldi.

Gizli numara: Gizli bi hayranın😍.

Kim bu saçma sapan mesajlar atıp duruyordu.

Buglem: Kafa mı buluyorsun benimle?

Gizli numara: Evet seni seçtim Pikaçu.

Ne diyor bu ya uğraşamam Sen bununla benim daha önemli işlerim var mesela çikolatalı süt içip browni ıntense yiyip kitap okumak gibi.

Buglem: İşim gücüm var uğraşamam seninle kendine başka bir eğlence bul.

Gizli numara: Hayır ben eğlenceli mi Çoktan buldum.

Ha öyle mi diyor ama engelleyince ne yapacak acaba aslında neden saçma mesajlar yazdığını da merak etmiyor değilim.

Buglem: Ben seninle niye konuşuyorum ki seni engelleyim de gör gününü.

Gizli numara: Hayır beni engelleyemezsin çünkü sen de çok sıkılıyorsun ve kendine eğlence arıyorsun araya bir bahane de yok çünkü sen zeki bir kız olduğun için sınavları bir gün önceden çalışman yetiyor.

Baba onları nereden biliyordu ki kesin şaka yapıyordur diye düşünürken birden neler yaptığını bilmemesi şaşırdı doğrusu.

Buglem: Hey bir dakika sen bunları nereden biliyorsun yoksa beni mi takip ediyorsun?

Gizli numara: İnsan sevdiğine takip edermiş.

Şimdi neler saçmalıyor bu gerçekten beni seviyor olabilir mi ki?

Buglem: Ne sen benimi seviyorsun? Kesin 12. sınıfların işi bu. Allah aşkına bu sene sınavınız var gidin ona çalışın ve benimle uğraşmayın.

Gizli numara: Ben sizin okuldan değilim ki😉.

Buglem: Yani 12 sınıf olduğunu kabul ediyorsun öyle mi?

Gizli numara: Zeki olduğunu biliyorum buğlem ama unutma ben senden daha zekiyim ve senin kelime oyunlarına gelmem.

Buglem: İyi madem zekisin o zaman seni bulduğum zaman kim daha zeki olduğunu tartışırız.

Ben de buğlem sen sen iki gün de kim olduğunu bulurum.

Gizli numara: Önce sen benim kim olduğumu bul bakalım daha sonra tartışırız buğlemciğim.

Içimde bir şüphe var ama olsun geçerdi nasıl olsa yakında.
Sonra anneme sesini duydum ve yanına mutfağa gittim.

- Buglem hadi kızım yapacak çok işimiz var hızlı ol biraz deyince anneme yardım etmeye başladım.
Annem her zamanki gibi gene döktürmüş de börekler poğaçalar bir sürü şey yapmıştı. Aslında bunları yapmak için hizmetimiz var ama annem misafirlerine karşı her zaman titizdir bu yüzden her şeyi kendi yapar.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Bu Benim İlk kitabım O yüzden biraz kısa oldu ilerleyen bölümlerde daha uzun bölümler yazacağım ve yazım yanlışları için kusar bakmayın.

BİLİNMEYEN NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin