Capitolul VIII

515 23 6
                                    

16 Noiembrie.

Subiectul este mai tot timpul alaramat. Spune ca tot timpul aude acei demoni. Inca o data, un semn bun. Inseamna ca se apropie din ce in ce mai mult de lumea spirituala, de lumea de dincolo. Inca ma mira cum de am reusit operatia de atunci. Acum am evoluat mult. 

Hans cere din ce in ce mai multe sedative. I le-am acordat pana al un punct, apoi, de teama sa nu faca soc de la vreo supradoza, am mai redus din ele. Este speriat, foarte speriat. Cand pare ca se linisteste, o ia de la inceput. Urla. Sunt niste ragete animalice, parca nedemne de un om. Din omul serios care era Hans, acum se pare ca nu a mai ramas nimic.

Dar daca doar ar fi auzit voci, ar fi fost bine. Dar acum, simtim prezente malefice in laborator. Se simte frig. Sunt lucruri paranormale.

Din acest punct, 95% dintre cercetatori parasesc experimentul. Li se face prea frica. 

Speram din tot sufletul ca ituatia lui Hans sa nu degenereze. Daca devine prea sperait, poate incerca o tentativa de sinucidere. Asa ca trebuie sa avem mare grija.

18 Noiembrie.

Se pare ca acum Hans a ajuns posedat. Da, posedat. Desi este orb, are niste ochi rosii, extrem de rosii, si vorbeste in niste limbi necunoscute. Plus ca face spume la gura ca un caine turbat. Nu e de bine. Am chemat un exorcist, un preot catolic, pe nume Adolf Kracker si un arheolog specialist in limbi pierdute, numit Arno de Bordeaux, de origine franceza. Specialistul a inregistrat din ceea ce spunea subiectul, apoi ne-a spus:

-Multumesc. Voi face tot posibilul sa descifrez mesajul acestuia. Pare foarte probabil o limba din Vechea Mesopotamie, dar nu sunt sigur. Va voi telefona imediat ce reusesc sa descifrez. Pana atunci, recomand sa mai amanam exorcizarea, deoarece daca aflam lucruri importante, exorcizarea va face ca subiectul sa se indeparteze de niste informatii noi.

Apoi, a plecat.

Portalul Mintii || Vol. I: Opera NazistilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum