22 Noiembrie.
Domnul de Bordeaux a discutat cu Pierre. Si da, vor actiona. Cu o singura conditie. Tehnologia aceasta antica va reveni francezilor, cu scopul de a elibera lumea de sub "jugul nazist". Desi initial suntem impotriva, spunem ca "suntem de acord" si ne facem un plan in gand sa ii omorm dupa ce termina. De fapt, doar ii vom da pe mana SS-istilor. Iar ei se vor ocupa in rest de tot.
ora 18:25
Cei 10 membrii ai Rezistentei trebuie sa ajunga din clipa in clipa. Au calaorit cu trenul, deghizati, si cu identitati false. Fiecare avea legitimatie de medic, si "se duceau la un simpozion". Au ajuns la Berlin, unde domnul de Bordeax i-a cazat la ei acasa. Aveau mitraliere MP-40 si pistoale Luger ascunse in bagaje. Plus munitia de rigoare.
Am stabilit ca la ora 23:00 il vor captura pe Himmler. L-am supravegheat timp de 3 zile ca sa-i urmarim traseul zilnic, pas cu pas. Iar la ora 23, mergea spre casa cu masina cu doar un soldat SS, la volan. Trecea deci, zilnic, la ora 23 pe strada Kothener, in drum spre casa.
ora 22:20
Luptatorii se pregatesc sa plece. Au ascuns armele in cutii de instrumente. Vechiul truc. Ei stiu la perfectie germana, asa ca se vor descurca excelent daca sunt intrebati ce cauta la ora aia pe acolo. "Se duc sa sutina un concert".
ora 23:36
Soldatii se intorc la locuinta lui Arno, in masina lui Himmler. Insa nu sunt 10, sunt doar 6. Coboara din masina un sac mare de panza in care era cineva care se tot agita.
Pierre spune:
-Doamnelor si domnilor, herr Himmler.
Incepem sa aplaudam. Arno il intreaba:
-Unde sunt restul? Parca erati zece!
Pierre se intristeaza la fata si spune:
-A fost un atac surpriza. In spatele lui Himmler mai era o masina fara semne militare. Am crezut ca sunt civili. Pe soferul lui Himmler l-am impuscat, iar pe Himmler l-am bagat in acest sac. Cum am luat controlul masinii, din spatele nostru se aud rafale de MP-45. Erau in jur de vreo 20 de soldati, 8 in masina si inca vreo 13 asa zisi "civili", de pe marginea drumului. Patru dintre oamenii mei au murit. Jaques e ranit (arata catre un domn de varsta mijlocie, cu o mustata simpatica, si care avea o rana la brat). In orice caz, l-am prins pe Himmler.
-Atunci, sa punem mana pe tehnologia aia!
CITEȘTI
Portalul Mintii || Vol. I: Opera Nazistilor
HorrorSeptembrie 1942. Un grup de cercetatori nazisti, la comanda lui Hitler, incep un experiment prin care voiau sa stabileasca un contact cu Dumnezeu, pentru a descoperi un soi de putere prin care ar putea controla lumea. O carte care nu e pentru oricin...