Capitolul XV

368 16 0
                                    

Initial, trecem printr-un sistem de scoatere a apei din camera ca cel din subamrin. Ne scoatem costumele de scafandru, iar apoi deschidem o usa aurita.

Ce vedem ne ia privirile. Era o camera rotunda, imensa, cu un tavan de 50 metri inaltime, iar peretii aveau vreo 100 metri circumferinta. Totul era de aur masiv, incrustat cu diamante si alte pietre pretioase. Pe pereti erau desene antice, pictate. In centru, trona un fel de tanc, care insa nu avea roti sau senile. Mai era acolo armura de care scria in manuscris si cainele...era un caine care era din fier.

Unul dintre oamenii lui Pierre a intrat in tanc. A spus ca sunt cateva butoane; doar un volan ca de masina, un buton albastru si unul rosu. A apast pe cel albastru, iar de sub tanc s-au ivit niste flacari albastre, air tancul a inceput sa...zboare. Omul acela, pe nume Jacuqes, un domn simpatic de 50 ani, a descoperit o maneta albastra. Cand o ridica, tancul zbura mai sus. Cand o lasa mai jos, tancul se apropoia de pamant. Mai avea si pedale ca de camion. Se conducea exact ca o masina. 

Jacques s-a apropiat apoi de caine si l-a atins pe ceea ce parea un buton. Cainele a si-a deschis atunci ochii sai rosii, si se uita urat la Jacuqes. El l-a atins pe cap iar cainele a inceput sa dea din coada.

-De acum, va fi cainele meu! spune razand Jacques.

-Daca vei avea grija de el si ne va ajuta in lupta, al tau e! spune Pierre, razand si el.

Apoi ne apropiem de armura. Era dintr-un metal necunoscut noua, care parea mai tare decat fierul. Asta deoarece unul dintre oamenii lui Pierre a tras in glont in ea si nici macar nu parea zgariata. Pierre a apasat pe butonul din interiorul cizmelor (buton pe care l-a gasit foarte greu) iar armura sa deschis fix cat sa intre un om in ea. Pierre a intrat si a inchis armura. Cand s-a inchis, il acoperea cu totul, si spunea ca se misca mai usor decat in mod normal. Plus ca putea zbura. 

-Bun, acum sa plecam! spune el. Eu zbor cu armura (pe care, apropo, ii pictase mare steagul Frantei, nu stiu de unde avusese vopsea), voi mergeti cu tancul, care pare ca poate zbura si el (tancul cand l-a mai "triciolorizat"??) Speram sa zburam peste oceane, si sa ajungem in Germania. Apoi, stiti ce se intampla....

Am plecat asa cum am stabilit, astfel incat in aceeasi zi, eram in Germania. Zburasem foarte repede.

Portalul Mintii || Vol. I: Opera NazistilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum