Capitolul XIII

391 16 1
                                    

-Hodie moriemini! spune Hans, ceea ce in latina inseamna "Azi vei muri!". Se ridica, si cu o vitejie nemaipomenita, il prinde pe Himmler de brat.

Himmler rade:

-Crezi ca un simplu demon ca tine, ma poate opri? Tu nu intelegi ca cei de rand nu pot oprii cei mai mari?

-Dar tu crezi ca sunt singur? spune Hans zambind misterios. Veni, mi daemoniorum! striga el.

Deodata, o ceata imensa de demoni invadeaza incapaerea. Sunt sute. Unul dintre ei ne ia pe toti zece (sase membrii ai rezistentei, domnul de Bordeaux, si noi, cei trei omeni de stiinta, deveniti doi) si ne duce intr-o alta camera a laboratorului, dupa care ne spune:

-Stati aici pana se termina lupta. Se lupta doua imense forte: Himmler, care din om, a ajuns un demon pe nume Baal, si Belphegor, cel care il poseda pe Hans. Este un adevarat razboi civil. Poltergesit a preluat conducerea Iadului. Iar Belphegor vrea sa il detroneze pe Baal. Este un adevarat infern. Belphegor are nevoie de tehnologia antica pentru a reusi. Dar avea nevoie de voi pentru a o folosi, deoarece el a fost blestemat acum multa, multa vreme sa nu poata folosi tehnologia. 

-Fascinant...spune Arno. Dar totusi...

-Nu mai avem timp, spune repede demonul. Ramaneti aici pana ma intorc.

Timpul trece greu...intr-un final, dupa aproximativ 2 ore, acelasi demon, grav ranit, se intoarce.

-A....a...reusit...murmura el. Belphegor a reusit....l-a omorat pe Himmler....vrea sa va vada...e pe moarte...

Si moare...mai intai inchide ochii, apoi se transforma in cenusa. Un fior rce ne strabate pe sira spinarii. O pala de vant, aparuta de nicaieri, ia cenusa si o imprastie in patru directii: nord, sud, est, vest.

Cu totii eram foarte speriati. Cei din rezistenta erau muti de uimire. Cu toate astea, Pierre spune:

-Sa mergem. Daca ultima dorinta a lui Hans este sa il vedem, atunci il vom vedea.

Strabatem cu pasi mici coridorul. Peste tot, cenusa. Va dati seama ce s-a intamplat. Deschidem usa de la celula lui Hans, acolo unde s-a dat lupta. Usa e murdara de sange.

In camera, il vedem pe Himmler decapitat. Imi vine rau, simt ca vomit...din fericire ma abtin, si mergem la Hans, care acum  nu mai era posedat de demon. Era extrem de grav ranit. Nu mai putea fi salvat. Avea doua membre lipsa, si mai multe taieturi adanci pe piept, Cu toate astea, el imi spune:

-Doamna Mathild...vreau sa va spun ceva...in primul rand, acum vad, aud, miros, pipai si am simtul gustului din nou...datorita "Edge"...acum...nu mai am de trait decat cateva minute...va las aceast manuscris...in el este trecuta locatia tehnologiei pentru care multa lume si-ar da viata...Atat am avut de spus...adio....

Si isi da ultima suflare, cu un manuscris in mana...

Portalul Mintii || Vol. I: Opera NazistilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum