Capitolul V

587 24 0
                                    

1 Noiembrie.

Dis de diminieata, la ora 6, am fost treziti de urletele subiectului si de catre doctorul care il veghea. Am alergat catre celula lui Hans sa vedem ce se intampla.

Hans se zvarcolea in pat, urland : Nu vor caştiga, Hitler va pieri! cu o vizibila disperarare. A fost imobilizat (legat de pat) deoarece o luase razna, sarea, lovea cercetatorii, voia sa fuga.

Dupa ce l-am imobilizat, a inceput sa se calmeze. Apoi, pe un ton cat se poate de normal, a spus, epuizat:

-Demonii m-au avertizat...demonii! Trebuie sa vorbesc urgent cu Mein Führer! TREBUIE!

Dupa care a inceput din nou, cu o criza. A fost lasat sa se calmeze alaturi de 5 cercecetatori.

Faptul ca a zis ca demonii l-au avertizat  inseamna ca a avut contact cu ei. Si daca a avut contact cu demonii....inseamna ca se poate apropia de contactul cu Dumnezeu! Este incredibil! Fuhrer-ul trebuie anuntat!

2 Noiembrie.

Am mers ieri, imediat ce am terminat de scris, la Seful SS, herr Himmler. Dânsul a fost numit de fuhrer "comandantul experimentului". I-am explicat dânsului situatia, a spus ca "imediat va vorbi cu Hitler". Tot ce a vorbit a fost sa il intrebe daca "poate sa vorbeasca cu unul dintre cercetatorii...stiti...". Imediat am fost primita inauntru.

-Heil Hitler! spun eu.

-Heil! raspunde fuhrer-ul. Am inteles de la Himmler ca faceti progrese mari in legatura cu experimentul...

-Ati fost bine informat, Mein Fuhrer. Subiectul a dezvoltat un al saselea simt prin care poate vedea tot ce e in jur prin ochii mintii. Poate distinge pana si culorile. Si acum se pare ca poate sa vada si in viitor.

Chipul fuhrer-ului se intuneca brusc.

-Mein Fuhrer, subiectul si-ar dori sa va vada. Spune ca are informatii vitale despre soarta razboiului. Mein Fuhrer, ati dori sa vedeti subiectul?....

Dupa o scurta tacere, Fuhrer-ul spune, cu o voce serioasa:

-Desigur. Vin chiar acum.

-Multumesc, Mein Fuhrer.

Si plec.

Portalul Mintii || Vol. I: Opera NazistilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum