Capitolul XII

453 19 0
                                    

Il luam pe Himmler pe sus (v-am spus deja ca era in sac), il bagam din nou in masina, apoi mergem la laborator. Pierre si cu un prieten de-al lui ii omoara silentios pe cei doi paznici de la poarta si ne face semn sa intram.

Ajunsi in incaperea lui Hans, el se ridica brusc din pat (era o infirmiera si preotul non-stop langa el). Le spunem:

-Nu mai este nicio problema. Puteti pleca.

Mai intai sunt mirati, apoi se conformeaza. Din fericire, nu au vazut “sacul care se zbatea”.

-Bun, spune domnul Arno dupa ce ei pleaca. Acum putem sa ne terminam afacerile.

Subicetul afiseaza un zambet malefic pe fata.

-Excelent, spune demonul din el. Vad ca l-ati adus. Aduceti-mi un cutit.

-Un cutit?!? Parca erai demon! Parca puteai sa omori pe oricine fara cutit! spune Pierre.

-Voi inca nu ati inteles ca Himmler nu e oricine? Este un om care a inselat diavolii. A furat, da, furat, o putere imensa!

Brusc, in camera se aude o bubuitura groaznica. Himmler apare in mijlocul camerei , mai inalt cu doi metri, vizibil mult mai puternic. Avea coarne. Si da, inca avea ochelarii. Ciudat, dar credeam ca demonii nu poarta ochelari.

Hans (demonul) spune, pe un ton foarte calm:

-Chiar ma miram cum de i-ai lasat sa te taraie intr-un sac ieftin, Himmler.

-De ce crezi ca i-am lasat? Ca sa ajung la tine. Ca sa te gasesc. Sa te distrug. Odata pentru totdeauna.

-Si chiar crezi vei reusi? Tot ce vrei e sa ai lumea doar pentru tine. Ma mira cum de inca nu l-ai omorat pe Hitler.

-Hm. Cum de ai ghicit? Maine planuiam sa ii fac felul Batranului. Dupa cum vezi, pierdem razboiul. Il omoram pe mustaciosul ala, iar dupa, m-as fi dus personal pe front. As fi asigurat victoria germanilor. Plus ca si tehnologia asta noua…adica veche, spune el razand.

-Eu voiam sa le ofer acestor oameni puterea aceea, dar se pare ca si ei vor puterea doar pentru ei. Domnule Pierre, preluati dumneavoastra….? spune Hans.

-NU! se rasteste Dirk Einhart. Nu voi lasa asta pe mana unui imbecil francez!

Nu apuca sa termine fraza, ca este impuscat in cap de catre Pierre.

-Acum, se mai impotriveste cineva? intreaba Pierre.

Tacere mormantala.

-Si acum, spune Himmler, nimeni nu va mai scapa in viata. Ridica mana lui amenintatoare aspura noastra, dar…

Portalul Mintii || Vol. I: Opera NazistilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum