18 Septembrie.
Subiectul povesteste ca poate sa "simta" din ce in ce mai bine, folosindu-se de energiea sufletului. Am decis sa numim aceasta energie "Edge". Deci Hans se foloseste de Edge pentru a determina mediul inconjurator.
Noi il tinem sub obeservare intr-un spatiu special amenajat pentru acest experiment, sub Berlin, si a fost finantat de Führer personal. Ne-a promis ca daca experimentul decurge asa cum am planuit, vom fi decorati cu Ordinul "Vulturul Nazist", pentru cercetare in folosul patriei.
Deocamdata, totul decurge asa cum am planuit. Subiectul povesteste ca aude soapte in cap, prietenoase, numai ganduri de bine. Nu stim daca acesta este un semm de apropriere a lui de Dumnezeu sau isi aude doar subconstientul. Din fericire, asa cum am mai spus, subiectul este linistit, si este lasat sa umble liber prin camera lui. Desigur, un cercetator sta non-stop langa el. Astfel, tot ce spune este inregistrat pe casete.
Cand a fost randul meu sa stau de garda, m-a intampinat inca din prag:
-Buna ziua, doamna. Luati loc, va rog.
Daca mi s-a adresat cu "doamna", inseamna ca Edge functioneaza excelent.
-Astazi, simtul meu mi-a spus ca veti veni. Am simtit asta.
Nu pot sa cred. De unde stia ca eu voi fi de garda? Nu avea de unde. A simtit, efectiv, ca voi veni. Nu avea de umde sa stie ca eu voiam sa stau de garda.
-Sa va povestesc cate ceva despre viata mea. M-am nascut pe 23 martie 1898. Si da, sunt evreu. Am crescut intr-o familie cu situatie financiara buna. Tata era bancher. Mama, era fara serviciu. Amandoi au fost omorati de catre un criminal, angajat de seful tatei. Aveam 5 ani pe atunci. M-a luat unchiul meu, si m-a crescut. Am luptat in razboi, la artilerie. Dupa razboi m-am casatorit. Apoi a venit Hitler la putere. In 1940 am fost prinsi amandoi, si trimisi in lagar. Am reusit sa fugim pana atunci. Insa am fost prinsi. Sotia mi-a murit in lagar. Iar eu, din fericire, sunt inca in viata.
Povestea lui nu m-a surprins. Existau multe alte persoane ca el. Insa el era singurul care nu mai avea cele cinci simturi.
CITEȘTI
Portalul Mintii || Vol. I: Opera Nazistilor
HorrorSeptembrie 1942. Un grup de cercetatori nazisti, la comanda lui Hitler, incep un experiment prin care voiau sa stabileasca un contact cu Dumnezeu, pentru a descoperi un soi de putere prin care ar putea controla lumea. O carte care nu e pentru oricin...