(in aceeasi zi)
Domnul de Bordeaux intra furtunos pe usa. Dupa ce plecase sa discute cu Herr Himmler posibilitatea trimiterii unu submarin in recunoastere in Oceanul Pacific, in locatia precizata pe inregistrare.
-Am reusit sa-l conving pe Marele Sef (Himmler). Chiar astazi, un subamrin va pleca din Franta. Habar nu am in cat timp va ajunge, dar in orice caz, la un moment dat vom primi un raspuns clar la ceea ce se intampla acolo.
Brusc, subiectul, care statuse lenisat pana atunci, deschide ochii, si spune linistit, insa cu aceeasi ochi rosii:
-Va voi ajuta sa cuceriti intreaga planeta. Insa asta are un pret.
-Ce pret? intreaba increzator in propriile forte domnul Arno.
-Il vreau pe Himmler.
-Dar de ce fix pe el? continua arheologul.
-Poveste lunga, continua demonul. Pot sa va spun ca s-a luat la harta cu o legiune de draci, iar acum a capatat puteri dumnezeiesti. Numai eu il pot omori. Insa trebuie sa il aduceti aici.
-Ne mai gandim, si dupa te anuntam.
-Aveti 24 ore sa va ganditi. Daca in 24 ore nu luati o decizie favorabila mie, singura voastra punte cu Dumnezeu dispare. Ati inteles?
-Bine, acum odihneste-te.
Si subiectul cade intr-un somn adanc...cum sa il predam pe Herr Himmler? Imposibil! Si totusi...
-M-am gandit, spune Arno. Il voi aduce aici.
Noi, ultimii trei cercetatori, ramanem muti.
-Dar cum veti reusi? intreaba Dirk.
-Cunosc un prieten din Rezistenta Fraceza. Jurati sa nu spuneti nimanui ce va spun acum?
-Juram.
-Bine. Prietenul acesta al meu, Pierre Gims, conduce Rezistenta. Va fi o prada buna pentru el.
-Dar toti soldatii SS? Si paza lui Himmler? Cum ramane cu ei?
-Ei folosesc tactici de gherila. Nu atatca direct. Se vor apropria foarte, foarte subtil; il vor captura si il vor aduce aici.
-Atunci nu mai avem timp de pierdut.
CITEȘTI
Portalul Mintii || Vol. I: Opera Nazistilor
HorrorSeptembrie 1942. Un grup de cercetatori nazisti, la comanda lui Hitler, incep un experiment prin care voiau sa stabileasca un contact cu Dumnezeu, pentru a descoperi un soi de putere prin care ar putea controla lumea. O carte care nu e pentru oricin...