Vajon a farkas miért védett meg? Ez a gondolat járt a fejembe de ezt a gondolatot egy újabb fareccsenést hallottam gyors fel álltam majd tovább indultam.
Úgy éreztem mintha követnének néha hátra is fordultam de nem láttam semmit és senkit. Ki világosodott mikre ki értem nagy nehezen az erdőből. Nagy erőt kellet össze szednem hogy haza tudjak érni. Majdnem össze is estem szerencsére még tudtam a falba támaszkodni. Miután haza értem apám várt tisztára józan volt és könnyek fojtak le az arcáról.Drék:jaj lányom de hiányoztál
Oda jött és jó szorosan meg ölelt.
Drék:hol voltál úgy aggodtam
-minden rendben van apa jól vagyok
Drék:többet nem tünsz így el
-rendbenSzorosan öleltük egymást majd meg hallottam Jos hangját és el engedtük egymást.
Jos:jézus hol voltál
Meg ölelt.
-beszéltél Nickkel igaz?
Jos:Apád is beszélt vele
-akkor tudod...de tulajdonképpen nem akartam el tünni csak ki sírni akartam magam
Jos:annyira féltettünk...Bianka, én és Klárá is aggódott érted
-tudok magamra vigyázni
J:tudom de akkor isLe jöt Klárá és Bianka is és el beszélgettük a napot majd ahogy be esteledett haza mentek én meg fel a szobámba aludni.
Másnap ki se mozdultam itthonról egésznap feküdtem és aludtam vagy épp ettem de néha ahoz is lusta voltam. Olyan éreztem volt mindha hétvége lett volna de közbe rá jöttem hétfő volt. Nah nem baj így is pikkel rám az összes tanár kit érdekel. Jos is meg Bianka meg még Klárá is el van nélkülem és én meg egy potlék maradnék életükbe mindig. Annyira hiányzik Jeremy egyszerűen úgy látnám pedig alig telt el nap hogy láttam de valószínűleg bele szerettem. De nem szerethetem mert legjobb barátom meg egyébként is ezt a legjobb barátos kapcsolatot nem akarom el rontani.Teltek az órák a gondolataim a voltam merülve és be esteledett. El aludtam.
-Álom-
Fel ébredtem egy sötét erdőbe. Sehol nem volt egy ember se. Egyetlen egy állat volt előttem az a lény aki közeledett felém még az erdőbe. Olyan volt mindha akart volna mondani nekem valamit sugallni. De egyszerűen fura volt. Egy lény aki nem tudom micsoda és lehet meg akar ölni. Hirtelen egy fa recsenés volt és élő jött Jeremy aki aggódva keresett. A lény meg támadta Jeremyt aki nem tudott védekezni és meg halt. Sírni kezdtem.
-Álom vége-
Fel kelltem síró roham jött rám valami hajnali 2 lehetett. Egyszerűen nem bírtam abba hagyni csak sírtam. Majd rá néztem nagy nehezen az órára hajnali 3-at mutatott. Fel álltam majd kinyitottam az ablakot és...
YOU ARE READING
Amanda története /Befejezett\
FantasyKis bemutatás: 18 éves vagyok Az apám alkolista, anyukám 2 éves koromba elhagyott minket így ketten éljük a kis életünket Most a barátokról pár szó:Bianka-legjobb barátom mindig félt engem Jos-örökös "bátyus" stílusa van pedig csak haver Drék-a rés...