8.rész Iskolában

5 0 0
                                    

Ahogy fel értem a szobámba be zártam és oda mentem a táskámhoz és élő vettem a tolltartóm majd abból egy faragó majd ki szedtem belőle a pengét és le ültem az ágyra vagy fél órán keresztül gondolkodtam hogy meg tegyem vagy ne...de meg tettem egész karomon folyt le a vér annyira be vágtam és az volt a fura nem éreztem a fájdalmat.

-Talán már annyira meg szoktam hogy bántanak hogy már a saját bántalmazásom nem érzem

El dobtam a pengét messze a sarokba majd elő vettem ködszert majd nyomó kötéssel el láttam a vérzésem.

-vajon miért nem fájt nekem ez
Néztem rá a kezemre.
-talán hiba volt hogy ezt tettem...a saját fájdalmam nem érzem és ezt tettem magammal...

Egész éjjel ez járt a fejembe és aludni se aludtam reggel korán le zuhanyoztam majd fel öltöztem egy fekete hosszú gatyába és egy fekete poloba majd rá húztam egy hosszú vékony fekete pulcsit majd fel kaptam a táskám és el indultam a suliba.

Suliba

Ahogy be értem le ültem a helyemre és senkihez nem szóltam.

Bianka:szia baj van? Fáradtnak tünsz
Pár percet se várt.
Bianka:miért nem szólsz hozzám úgy hiszem én nem tettem semmi rosszat
Oda jött hozzánk Jos is.
Jos:baj van Bianka idegesnek látszól
Bianka:nem szól hozzám Amanda
Jos:biztos rossz kedve van haggyad ha jobb kedve lesz akkor hozzád szól

Fel pattantam a helyemről és ki mentem a teremből majdnem fel löktem a tanárt aki idegesen nézett rám én meg csak tovább mentem majd ahogy el értem a lány wc-t be mentem és oda mentem az egyik csaphoz majd meg mostam az arcom és fel húztam a kezemen a pulcsit le szedtem a kötést és láttam hogy már nem vérzik és ki dobtam a kötést a kukába majd vissza mentem az órára és le ültem a helyemre.

Tanár:15 perces késés és mivel ma valaki felel ezért te fogsz Amanda

Fel álltam és ki mentem a táblához épp töri óra volt.

Tanár:akkor mond el amit eddig vettünk

Mindent el mondtam amit vettünk pedig az volt az érdekes soha nem jegyzetelek órán és még otthon se tanulok. Tanár tátot szájjal nézett engem hogy mi mindent mondok.

Tanár:rendben elég lesz le ülhetsz ötös

Helyet foglaltam majd el ment az óra és következett a szünet.
Vendel oda jött hozzám.

Vendel:beszélnünk kéne
Bianka:menny innen! Förmedt rá.
Vendel:nem veled hülye liba

Idegességembe fel álltam és Vendel nyakánál fogva falhoz nyomtam akkor azt amit éreztem soha nem volt annyi düh bennem mint akkor.

-Bianka nem hülye liba te senki házi fasz... Jó lenne ha már szét csaltál akkor nem szólnál hozzám és a barátnőm piszkálgatása helyett a kibaszott kis fruskádat csokolgatnád

Még csomó trágád szót mondtam neki dühömbe majd el engedtem és el ment onnan én meg le ültem. Unalmasan teltek az órák aztán haza mentem és be zárkosztam a hátra lévő napig.

Amanda története /Befejezett\Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang