Ki nyitottam az ablakot és ki ugrottam. Ahogy le érkeztem kicsit meg roppant a bokám de nem foglalkoztam vele. Futni kezdtem. Csak futottam és az járt a fejembe hogy ez a dolog amit álmodtam remélem nem történt meg nem akarok senkit se el veszíteni. Fél óra futás után be értem az erdőbe már nagyon fáradt voltam,utálok futni. Könycseppek csak százával gördültek le az arcomon és csak futni tudtam. Persze vagyok olyan béna hogy el is estem és utána alig bírtam rá lépni a bokám rá de még erőltettem magam és tovább futottam.Be értem Jeremyék raktár szerű házukba és el kezdtem körül nézni.
Már pár szobát körül néztem mikor be mentem a főnökhöz.
A főnök csak rám nézet és látta gondolom hogy sírtam.Főnök:hát szia gond van?
-Jeremyt holl találom? -idegesen kérdeztem-
Főnök:szobájában de most nem hiszem hogy fogad látogatokat
-engem fog fogadniMajd indultam volna ki de vissza húzott.
Főnök:egy lánnyal van és a barátnője az és ezért nem akar látogatókat
Kirántottam a kezem a kezei közül és ki futottam Jeremy szobája elött meg álltam. Hangos zene szólt ki onnan. Lassan be kopogtam. Majd Jeremy nyitott ajtót egyszál boxerbe és a haja is tiszta kócos volt. Be néztem a szobába kicsit Jeremy Mellet. Egy lányt láttam le vetkőztetve teljesen annál se kellett több el futottam. Miért mindig velem történik ilyen? Ha van barátnője mi a fasznak csókol meg? Jó nem mindha tetszene...de akkor is...
Ki értem az épületből majd az erdőbe futottam tovább. Egyszerűen már rohadtul fájt a bokám így csak sétálni tudtam. Remélem nem ér utol Jeremy egyszerűen akár legjobb haverom de ez akkor is sok volt... És az fáj ebbe az egészben a legrosszabbul hogy tudom hogy többet éreztem íránta pedig nem kellett volna még szeretnem. Lassan sétáltam és éreztem hogy egyre jobban gyengül a szervezetem a fáradságtól már a lábam se bírta nagyon. Kb fél óra alatt nagy nehezen ki értem az erdőből egy kocsi út volt elöttem. Egy motort hallottam ami elment előttem majd annyira emlékszem hogy sötétség mindenütt.Nem tudom hány óra lehetett de fel kelltem nagy nehezen kinyitottam a szemem és a bokámra néztem és láttam hogy be volt kötve. Körülnéztem egy orvosi szobába voltam és egy idegen férfi alszik a széken egy bukó sisakkal. Egyszerűen nem tudom hogy kerültem ide de valami azt sugja ez a férfi hozott ide.
KAMU SEDANG MEMBACA
Amanda története /Befejezett\
FantasiKis bemutatás: 18 éves vagyok Az apám alkolista, anyukám 2 éves koromba elhagyott minket így ketten éljük a kis életünket Most a barátokról pár szó:Bianka-legjobb barátom mindig félt engem Jos-örökös "bátyus" stílusa van pedig csak haver Drék-a rés...