4.rész Fájdalmak Között

9 1 0
                                    

Egy kis idő után haza értem persze apám már idegesen várt szíjjal a kezében. Ütött vágott ahogy csak bírt míg a főldre kerültem és tovább ütött.Annyi ütést nem kaptam még.

Drék:többet nem mész el engedély nélkül meg értetted?
-Halkan remegő hangal mondtam. Igen

Tovább ütött majd a csuklomnál fogva felrángatott a szobámba és be dobott akár egy rongyot és még egy utolsót rám csapott ami fel repesztette a szám majd idegesen le ment apám. Ilyen fájdalmat nem éreztem soha az egész testem csak zsibbadt és vérzett a fájdalomtól. Egyedül még is arra tudtam gondolni mi lesz ha meg tuja Vendel azt hogy én egy másik sráccal csokoloztam. Nagy nehezen pár óra után lábra tudtam álni és fel tudtam ülni az ágyra. Elővettem a telefont majd láttam hogy az idő már hajnali 4 és már nem sokára újra kelhetek fel aminek rohadtul nem örültem. Majd le feküdtem véres testel aludni.

Másnap délben.

Fel kelltem magamhoz vettem a telefont és láttam hogy dél van majd meg lepődtem.

-micsoda...már dél te jézus Éppen kaptam volna a fejemhez mikor mindenem el kezdett fájni.
-uh ez au...Nem tudtam mást kinyőgni majd le dőltem az ágyra. Meg néztem hogy kik írtak.

Vendel:Szia tegnap úgy el tüntél még el se köszöntél
Jos:Miért mentél el?
Klárá:Nem szívesebben írok de érdekel hogy miért tüntél el olyan gyorsan
Olvasgattam tovább és láttam hogy jött egy barátfelkérés és látom hogy Nick volt az.El fogadtam a felkérést majd le raktam a telefonomat és ki kapcsoltam.Majd fel álltam és el mentem zuhanyozni persze ezúttal bezártam az ajtót hogy ne tudjon apám be jönni. Le zuhanyoztam gyors át öltöztem majd be mentem a szobámba és a tükör elött meg álltam.

-Milyen régi hegek ezek..Néztem rá a régi hegeimre.
Bele néztem utána tükörbe majd meg igazította a hajam és vissza ültem az ágyra. Apa fel jött hozzám miután le ültem az ágyra. Oda jött hozzám.

Drék:Nézz a szemembe...nem fogsz többet úgy el menni hogy nem kérded meg! Még fogta a kezem és el kezdte szoritani.
-Halkan mondtam. Igen
Drék:nem hallom! Pofán vágott
-Igen
Drék:úgy legyen... Majd megint pofán vágott és le ment.
-Szerintem élvezi azt hogy engem verhet. Bár csak akkor üt mikor iszik...bár mindig iszik. El döltem az ágyon majd a plafont kezdtem el bámulni.

Amanda története /Befejezett\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora