/A post nyomokban nagyon kevés +18-as témát is ölel magába de nem akarok ennél jobban bele menni a dologba/
Egész éjjel ezen bánkodtam és csak sírtam és sírtam.
Miért velem történik ilyen...talán el múlik egyszer...talán újra szeretni fogok valakit... talán egyszer én is át élem azt hogy szeret valaki teljes szívemből...
Teltek a napok és csak otthon voltam be zárkozva és sírtam viszont az egyik nap más volt.
Egyik nap egy csengetésre lettem figyelmes.Gyors fel kaptam egy fekete ruhát majd le mentem és ki nyitottam az ajtót Nick volt az.Nick:szia
-Szia
Nick:Jos mondta hogy elég szomorkás vagy és gondoltam fel tudnálak viditani
-hát nem hiszem
N:nah már kérlek
-jó legyen gyere beBe jött majd le vette a cipőjét majd a kabátját és utána fel mentünk a szobámba.
Nick:ne haragudj a csók miatt
-most mondanám hogy nem haragszok csak akkor hazudnék
N:értem...mindegy is had nézzem meg a kezedOda nyújtottam neki a kezem ő közelebb húzott magához és nem a kezemet nézte hanem a szememet. Csillogott a gyönyörű tengerkék szeme.
-Nick
Nick:gyönyörűség vagy és tudod nem kéne hülye faszok miatt vagdosod magad és még a világtól is el zárkóznod
-Tudom. Fel sohajtottam.Közelebb húzott és már a szánk majdnem össze ért.
Nick:Szabad?
Lassú bolintással jeleztem hogy igen mert már a torkomban dobogott a szívem. Meg csokolt egyből le is hunytam a szemem és még gyorsabban vert a szívem majd meg fogta a derekamat én meg a nyakát és tovább csokolt. Majd abba hagytuk. Teljesen ki pirultam.
Nick:Csodálatos vagy
-kö...köszönöm
Nick:akarom az egész testedMég vörösebb lettem. Erre végig simitotta az oldalam gyors fel pattantam majd az ajtóhoz mentem és be zártam majd felé fordultam. Perverzűl nézett rám és fel vonta az egyik szemöldökét. Vissza ültem mellé.
Nick:te akarod?
-tudod Nick én még...Mielőtt végig mondhattam volna befogta a szám.
Nick:tudom cicus Jos mondta"Jos". Ment végig a gondolat a fejembe hogy miért mondta ezt el Nicknek. Hevesen meg csokolt Nick a gondolat menete et meg szakítva amit viszonoztam is majd el kezdte felhúzni a polom. Végül minden ruhát le vettük egymásról és el kényeztettük egymást majd Nick neki látott a dolognak először lassan majd gyorsan.
Egy vagy két óra után egymást ölelve be aludtunk.
Kora reggel fel kelltem és láttam hogy Nick alszik. Azt hittem ez mind csak álom volt azt hittem soha nem fog meg történni és azt hittem hogy szűzen fogok meg halni hisz nem vagyok még a top 5 lányok között se. Gondolkodtam ezen majd a gondolat menetem félbe szakadt azzal hogy Nick arcon puszilt.
Nick:jó reggelt szépség
-El mosolyodtam. Jó reggelt
Nick:csodálatos volt az este
-az nem kifejezés
N:neked is tetszett?
-IgenEgymáshoz bujtunk és ölelgettük csokolgattuk egymást majd megint meg történt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Amanda története /Befejezett\
FantasiaKis bemutatás: 18 éves vagyok Az apám alkolista, anyukám 2 éves koromba elhagyott minket így ketten éljük a kis életünket Most a barátokról pár szó:Bianka-legjobb barátom mindig félt engem Jos-örökös "bátyus" stílusa van pedig csak haver Drék-a rés...