11.rész Újabb Fájdalom

7 0 0
                                    

Miután meg történt a dolog ki pihentünk magunkat majd én el mentem zuhanyozni zuhanyzás után vissza mentem fel öltöztünk és azon gondolkodtunk el kéne menni bulizni így le mentünk a nappaliba apámhoz.

-apa
Drék:mond...Rá nézett Nickre...Hát ez ki és mikor jött be
-apa ő itt Nick
Nick:jó napot
Kezet ráztak.
-el mehetünk bulizni?
Drék:igen de most holnap délután gyere haza
-rendben
Drék:Nick beszélhetnénk?
Nick:igen

El sétáltam onnan de nem teljesen hogy halljam mit beszélnek.

Drék:te mióta vagy itt?
Nick:tegnap este ota
Drék:szóval akkor ti voltatok azok a zajos párocska
Nick:hát lehet
Drék:szóval le feküdtél a lányommal?!
Nics:igen
Drék:rendben van...nah menjetek de aztán vigyázz a lányomra
Nick:rendben

Lépéseket hallottam felém jövet majd Nick lépett elém.

Nick:mehetünk?
-Igen
Meg fogta a kezem majd indultunk a buliba.

-Buliba-

Táncparketre húzott Nick és táncolni kezdtünk csomó zenét végig táncoltunk és az volt a legjobb hogy Vendel tiszta féltékeny volt mikor Nick meg csokolt. El fáradtunk majd le ültünk egy asztalhoz.

Nick:jól táncolsz szerelmem
-köszi életem
Vendel:ne itt édelegjetek menjetek szobára
Nick:hm jó ötlet Amanda nem megyünk hozzánk
-miért is ne

Fel álltam az asztalról majd mentünk volna ki és egy kezet éreztem a vállamon Vendel volt az.

-Mi a szart akarsz már haggyál
Vendel:nem mehetsz el
-húzz innen! El löktem magamtól majd el mentünk onnan.

Nick háza felé mentünk az esti táj gyönyörű volt de csak azért mert olyannal voltam akit...rá jöttem szeretek.Azt hittem örökre csak Vendel miatt fogok síránkozni de rá jöttem hogy itt van mellettem egy nagyon aranyos kedves fiú. Meg álltunk majd Nick meg csokolt majd fel kapott a kezébe mintha egy menyasszony lennék majd be vitt a házukba és onnan fel a szobájába és le ültetett az ágyra majd be zárta az ajtót és oda jött szenvedélyesen kezdett csókolni és épp vette le volna rólam a ruhájim mikor.

-Nick te meg én most együtt vagyunk?
Nick:most komolyan ezt akarod még beszélni?
-Igen
N:hát persze hogy együtt vagyunk de most térjünk rá a többi dologra
-Nick te ugye tényleg szeretsz?
Befogta a számat.
Nick:sss nyugi

Szenvedélyesen csókolni kezdett amit viszonoztam is majd le csuktam a szemem és vetköztetni kezdett. Miután le vetköztetet egy név és egy szó hagyta el a száját.

Nick:Betti szeretlek

Betti nálunk egy végzős csaj de vajon miért mondta....többet nem is kellett gondolkodnom le löktem magamról majd fel öltöztem gyors és el futottam tőle próbált utol érni de a dű vezérelt engem és a fájdalom amitől még gyorsabban tudtam futni. Pár órával később be futottam egy erdőbe és le ültem egy farönkre és csak sírtam sírtam.

Egyszer csak egy recsenő ágra lettem figyelmes ami egyre hangosabb volt el kezdtem futni. Futottam és éreztem hogy valami üldöz lehet hogy egy farkas volt vagy medve vagy akármi mindegy is nem akarom látni. Egyre beljebb futottam az erdőbe majd el estem és be vágtam a fejem majd egy fekete alakot láttam és el ájultam.

Amanda története /Befejezett\Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang