Másnap fel kelltem és fel ültem annyit láttam hogy már többen körbe vettek és susmorgás zajlott közöttük. Keresgéltem a szememmel Jeremyt de nem láttam.
Idegen1:mit csináljunk fönök?
Fönök:a fiam azt mondta nem látott semmit és nem tud semmit
I1:a fiad biztos hazudik
Fönök:ne merd Jeremyt a szád ra venniLe lötte azt az idegen embert össze rezzentem.
Fönök:Akarja még valaki a szájára venni?
Mindenki hátrált majd rám nézett a főnök.
Fönök:nah az újonc fel ébredt
"újonc" futott át a gondolat a fejembe. Majd be jött Jeremy.
Jeremy:nem lesz újonc haza engedjük
Fönök:nem mert látta hogy le löttem egy emberem
J:az már a te bajod hogy itt kell le lőni
F:ne pofáz visszaBe húzott egyet Jeremynek.
J:rendben
Rám nézett Jeremy.
J:de akkor én képzem ki
F:nah azt már nem fiam
J:vagy el engeded vagy én képzem ki válasz
F:rendben képezd egy heted van rá
J:ez komoly?Ki ment a Fönök a csatlósaival majd oda jött Jeremy mellém és le szedte a kötést a fejemről.
J:jobban vagy?
-Igen
J:ma el kezdjük a képzést...az az egy hét nagyon kevés
-milyen kiképzés?
J:az erősséged meg az egyensúlyodat képezzem meg meg tanítalak harcolni
-és minek kell?
J:ha az a valami újra üldözni kezd akkor meg tudd védni magad
-rendbenFel segített az ágyról majd adott egy ruhát és el fordult. Gyors át öltöztem majd el mentünk egy üres szönyeggel teli szobába.
J:először harcra tanítalak meg
-de ugye nem töröd el semmim?
J:meg próbálom de nem ígérek semmit
-NyugtatóBele kezdtünk a képzésbe csomószor a szönyegnek vágott, pofán rúgott vagy épp ki törte majdnem a kezem de ahogy teltek az órák egyre jobban ügyesedtem és max hatszor vágott a szönyeghez.
Pár óra múlva már alig bírt le vágni a földre. Egyik pillanatról a másikra földhöz vágott majd el esett rám és majdnem össze ért a szánk. Mélyen a szemembe nézett majd fel állt és fel segített.
Jeremy:nah elég a képzésből együnk valamit és folytassuk utána
-rendbenEl mentünk egy ebédlő szerüséghez már tiszta izzadság volt a böröm és csillogótt. Le ültünk egy asztalhoz kajával együtt majd körbe néztem és láttam hogy csak fiú van rajtam kívül és mind engem bámul. Jeremyre néztem.
J:nincs sok lány ahogy látod
-hát igen
J:meg ilyen szép lányt mint te csodálnám hogyha nem bámulnának megEl pirultam halványan majd enni kezdtünk. Meg ettük majd vissza mentünk és tovább képzett.
Be esteledett majd vissza kísért abba a szobába ahol fel kelltem elsőnek majd be jött velem és le ültünk az ágyra.
-köszönöm a segítséget
J:ha így haladsz még engem is meg versz
-áh én...nem
J:de igenLassan meg fogta a combomat és simogatni kezdte. Kérdően néztem rá ő meg csak el mosolyodott majd el vette a kezét.
-ma kishijján csokoloztunk
J:hát igen de még se
-hát igen
J:te szeretted volna?
-én...Közelebb jött hozzám majd meg fogta a fejem és meg csokolt és én viszonoztam.Mindketten bele mélyedtünk a csókba és szenvedélyessé vált a csók.Pár perc után abba hagytuk majd Jeremy fel pattant és ki ment a szobából és be csukta az ajtót. Hátra döltem majd a plafont kezdtem el bámulni majd be aludtam.
STAI LEGGENDO
Amanda története /Befejezett\
FantasyKis bemutatás: 18 éves vagyok Az apám alkolista, anyukám 2 éves koromba elhagyott minket így ketten éljük a kis életünket Most a barátokról pár szó:Bianka-legjobb barátom mindig félt engem Jos-örökös "bátyus" stílusa van pedig csak haver Drék-a rés...