3

1.5K 31 7
                                    

Foto hier boven is Skyler ( Elena van THE vampire diaries )

Skyler

Nadat hij die wolf had gedood ben ik terug gegaan en begin weer te vechten , plots sprong een beta op me en haalde met zijn tanden uit , mijn witte vacht begin rood te kleuren en hij begon weer te bijten , ik jankte het uit van de pijn en plots klonk er een harde grom en meteen sprong de wolf van me af , iedereen stopte met vechten en de zwarte wolf van eerder kwam naar mij , ik had te veel pijn om te bewegen dus bleef ik maar liggen . Mijn vader kwam voor me staan en grimde dreigend , hij veranderde terug in een mens en kwam naar mij toe , "probeer terug te veranderen Skyler" zei hij en ik veranderde langzaam terug . Mijn vader keek naar mijn wonden en een pack dokter kwam er aan gerend , iedereen van de twee roedels veranderden ook terug .

Onbekend

Nadat ik mijn beta Bellamy van mijn mate had afgehaald die blijkbaar Skyler heette en de dochter van de alfa veranderde ik terug net als alle anderen wolven . Ik kon geen enkel woord uitbrengen tot de dokter klaar was "en" vroeg ik , ze keek me vies aan en draaide naar de alfa "ze is ernstig verwond maar gaat het halen , ze moet een week in bed blijven liggen en mag er niet uit , alleen om naar de wc te gaan en om te douchen , eten moet naar haar toe gebracht worden" zei de dokter en ging weer weg na een knikje en bedankje van de alfa.

Skyler

Ik werd door newt de beta en mijn vriend naar mijn kamer gebracht , pap de kinderen zitten in het oosten wat dieper in het bos dan normaal daar is een meertje en een open veld  linkte ik mijn vader Danku maar rust nu maar uit en niet uit bed komen of linken je vraagt maar een bel en rinkel daar maar mee als er iets is . Antwoordde hij. Newt legde me in bed en ging weg , later kwam hij terug met een bel en een glas water en zei dat hij naar mijn vader ging .

James ( papa Skyler )

Nadat ik de link had afgesloten keek ik naar de alfa , ik kende hem niet maar zijn ouders wel , alfa Alex en Luna Lou , van het Black Blood roedel wel bekend als BB en de machtigste en grootste roedel ooit . Hij was al de hele tijd stil , en kijk mijn dochter anders aan dan dat ik altijd zag , hij zag er verliefd uit misschien zijn ze mates zei mijn wolf Erik . Ik ging er niet op in en vroeg het maar gewoon aan de alfa maar eerst iets anders .
" wat is je naam jongen" vroeg ik "aiden" antwoordde hij , " wat wil je van mijn dochter" "ze is mijn mate" iedereen keek heb verbaast aan maar ik had al zo iets gedacht ik zei het toch zei mijn wolf maar ik sloot hem af. Aangezien hij haar mate is en de maangodin ze samen heeft gebracht kan ik er niets tegen doen , hoe verkeerd ik het ook vind . " kom dan mag je met me mee naar Skyler als je akkoord gaat met het vredes verbond" "natuurlijk, alles voor mijn mate" wauw wat een verliefde puppy hoewel ik oud was was mijn wolf gelijk een tiener ,soms was dat wel leuk maar meestal niet .

Aiden
( onbekende voor de gene die het nog niet wisten)

Hij toonde me de weg wanneer er twee kleine kindjes waren aangekomen die ongeveer 5 leken en hij uitgelegd had wat er met Skyler was, gingen we naar haar . Toen we in waarschijnlijk het roedelhuis waren rende de twee kleintjes al naar boven , ik rook dat we juist waren en ging ook naar boven . Voor haar deur bleef ik even staan en klopte dan aan .

Skyler

Nadat hayley en klaus binnen waren gestormd en op mijn bed gesprongen waren zijn ze al direct in slaap gevallen in mijn armen , we hebben nu eenmaal de hele nacht opgebleven en voor vijfjarige kinderen is dat niet gemakkelijk . Er werd op de deur geklopt " binnen" zei ik en mijn vader en blijkbaar mijn mate kwamen binnen , ik deed een teken naar de kleintjes dat ze stil moesten zijn en keek dan mijn vader met een blik van wat-doet-hij-nu-hier en hij legde alles uit. "Mijn naam is aiden en ik ben de alfa van de Black Blood roedel" stelde hij zichzelf voor. Mijn vader was weg gegaan en nu babbelde ik even mijn mijn mate , aiden . Hij leek lief en was  een heeeel klein beetje mooi wat!?! Wij is beeldig , schattig en super lief ! Riep mijn wolf Elena super vrolijk als een verliefde puppy.
Na een paar uur ging hij naar zijn eigen kamer die hij aangetoond kreeg en viel ik in een diepe slaap met nog steeds mijn zusje en broertje in mijn armen.

Hé hé dat was aan lang hoofdstuk , ik ga proberen om ze altijd ongeveer even lang te maken als nu maar dat is niet zo makkelijk .

Mates (voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu