Skyler
De deuren gingen open en de muziek begon te spelen. Ik begon te stappen en al snel zag ik aiden staan. Hij begon te glimlachen wanneer hij me zag.
Waardoor ik automatisch begon te glimlachen.
Lotte en col kropen voor me.
Alles was perfect.
De priester begon te spreken.Aiden
De priester begon te spreken maar ik lette niet op want ik had alleen maar oog voor mijn mate en toekomstige vrouw.
'Alfa aiden , neem jij luna skyler als je wettige echtgenote'
'Ja''Luna skyler neem jij alfa aiden als wettige echtgenoot'
'Ja''Heeft er iemand een goede reden om dit huwelijk niet door te laten gaan?'
'Ja'
...Einde
Grapje
...
Skyler
Plots kwamer er allemaal rouges uit de struikens en bosjes.
Iedereen begon te gillen en te rennen, wachters gingen in de aanval en ik haalde lotte en col en alle andere kinderen ik veiligheid.Plots stond ik stil.
Door wat de 'alfa' rouge zei.
'Jij hebt mijn mate vermoord dus ga ik de jouwe vermoorden' en na dat gezegd te hebben stormde hij op me af .
Maar voor dat hij me al had bereikt had Bellamy hem al aan de kant geduwd.
Aiden ging naar de rouge , fluisterde iets waardoor ik pijn, verbazing en verdriet in zijn ogen zag en dan brak aiden zijn nek.We waren de seremonie opnieuw en dit keer afgemaakt.
Momenteel lag ik in aiden zijn armen te denken.Over wat hij gezegd zou hebben
Wat hij bedoelde met dat aiden zijn mate had vermoord en zo voort.
' waar denk je aan?' Vroeg aiden
Ik ging er recht met de deur in huis.
' wat had je tegen die rouge gezegd vior je hem doodde?' Vroeg ik.Hij zuchte en begon toe te vertellen.
' paar jaar geleden had hij zijn mate gevonden , amy, dat jaar hadden we veel problemen met de pack en zo voort. Hij had het moeilijk en begon te drinken. Hij was mijn beta toen dus hij woonde in het roedelhuis.
Soms was hij zo dronken dat hij haar begon te slaan. Ik hoorde hem altijd wenen en amy altijd huilen. Ik haalde hem altijd van haar af. Op een dag was het zo erg dat ze bijna dood was. Er lag een grote plas bloed en ik vobd dat het zo wel genoeg was dus ik gaf haar spullen en geld zodat ze weg kon. Ik had hem toen naar een andere roedel gestuurd zodat hij het niet zag maar hij kwal eerder terug want de roedel was blijkbaar uitgeroeid. Hij zag haar weg gaan en trok haar naar zijn kamer en begon haar weer te slaan. Aleen stopte hij dit jeer niet wanneer er bloed was en haf hij de deur op slot gedaan. Ik deed alles wat ik kon. Toen ik de deuf eindelijk open had was het al te laat. Amy was al dood en hij was al zo dronken dan het maar kan . Ik was zo verdrietig dat ik me naast haar lichazm liet vallen en begon te huilen. Ze was mijn beste vriendin.
Hij was zo dronken dat hij dacht dat ik haar had vermoord. Hij viel me aan. Ik had hem bewusteloos geslagen en opgesloten.Toen hij wakker was had ik hem verbannen. Voor hij weg rende beloofde hij me 1 ding. Dat was wanneer ik mijn mate zou vinden hij haar zou vermoorden en dan de roedel zou over nemen en me voor eeuwig gung martelen.'
Hij wachte even en ging toen weer verder. ' voor ik hem doodde vandaag, liet ik hem de gebeurtenis van toen door mijn ogen zien. Hij had nooit geweten dat hij de gene was die haar vermoorde dus hij was kappot. Hij verontschuldigde zich en vroeg om hem de doodde. Ik vergaf hem want hij was mijn beste vriend en hij had zijn les wel geleerd en toen , tja , tien doodde ik hem.'
Ik knikte en zei ' WOW, heftig' hij grinninte en zei toen dat we beter moesten gaan slapen. Ik stemde in en legde me goed . Voor alleer ik in slaap viel , hoorde ik aiden nog net iets mompelen. 'Ik hou van je' en toen nam de duisternis me mee.
Hey
Vergeet niet te stemmen en laat ook paar ideetjes achter of dingen die je erin wilt.Veel leesplezier.😗😗
JE LEEST
Mates (voltooid)
WerewolfSkyler is de dochter van de alfa van de White Wolfs ook wel bekend als WW, wanneer ze voor het eerst verandert is heel de roedel bij elkaar gekomen maar niemand zag de aanval van de Black Blood aankomen. Zeker niet dat ze haar mate zou vinden.