20

329 16 0
                                    

Skyler

Het is nu al een week verder en het ouderschap is vermoeiender dan eerst. Lotte en Col willen de heletijd rond lopen en we raken ze de heltijd kwijt in het roedelhuis omdat ze overal naar toe gaan.
Vandaag gaan we op bezoek naar een roedel waarvan aiden goed bevriend is met de alfa . Hij heeft 1 zoon die 1 jaar ouder is dan Lotte. Hij noemt elias. De alfa en de luna van de engel pack noemen Jason en Eva.

' binnen een uur vertrekken we . Kleed jij de kinderen aan?' Hoor ik aiden vragen . Ik zeg ja en ga dan opzoek naar de kinderen. Na 30 minuten heb ik Col al gevonden. Hij zat onder een bed van 1 van de logeer kamers. Niet veel later vind ik lotte in 1 van de keuken kastjes.
Wanneer ik klaar ben met aankleden zie ik dat we moeten vertrekken. Gelukkig was ik zelf al klaar. We gaan naar de auto en ik zet de kinderen vast. Het is maar 1 uur en een half rijden.

Wanneer we aan het roedelhuis staan zien we de alfa en zijn gezin al klaar staan. Aiden stapt uit en loopt naar de alfa toe en begroeten elkaar. Ik stap uit en maak de lotte los. Ik zet haar even op de grond en maak col los. Wanneer ik klaar ben zie ik dat lotte weg is. Ik kijk haastig rond en zie haar dan richting vlinders lopen. Ik wou er net naartoe gaan wanneet er een vrouw haar oppakt en naar mij brengt. ' hier heb je haar terug. Ik ben luna eva. Aangenaam kennis te makeb ' ' bedankt. Ik ben luna skyler .' Begroet ik haar. We lopen terug naar de jongens waar ik alfa jason ontmoet. ' goedendag alfa jason. Ik ben luna skyler.' Begroet ik hem ' hallo skyler . Noem me maar gewoin jason.' Zegt hij. Ik draai me om naar het kleine jongentje. ' hallo , jij bent vast elias.' Zeg ik waarop het jongentje enthousiast ja knikt. Ik stel nog rap lotte en col voor en dan gaan we naar binnen. We babbel en eten even en dan gaan aiden en ik naar de kamer.

De volgende ochtend staan we vroeg op en gaan naar beneden. We ontbijten met jason en eva en babbelen dan verder terwijl de kleintjes samen spelen. Ik moet zeggen elias spreekt al heel goed voor een zeven jarige.

Die avond hebben we afgesproken dat ze nog eens naar ons moeten komen en dan gingen we naar huis.

Mates (voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu