16

401 17 1
                                    

Aiden

Toen het gevecht gedaan was , ben ik naar de schuilkelder gegaan. Toen ik daar aankwam kwam 1 van de ouderen mannen naar me toe en zei dat Skyler in het ziekenhuis lag. Ik bedankte hem en ging weg.

Toen ik Skyler zag legde ze uit dat er niks aan de hand was. Lotte en Col waren op een matje naast het ziekenhuis bed aan het spelen en Ella was al weer weg. Ik besloot om daar de tv te kijken en zocht het bakje.

1 uur later

4 mensen stormden de kamer binnen. Ik ging recht staan, ging in aanvalt mode staan en gromde dreigend tot ik zag dat het de familie van Skyler was. Hayley en klaus gingen direct naar Lotte en Col en de ouders van Skyler gingen naar Skyler. En ik? Ik ging weer rustig tv kijken.

2 uur later

Skyler was al weer wakker , de dokter was langs geweest en zei dat we naar huis mochten en de familie van vrijdag waren al weer weg voor een vergadering.

Skyler en ik hadden besloten om over 2 dag te trouwen. Normaal veel eerder maar toen was Skyler zwanger en toen werden we aangevallen dus gaan we het zo rap mogelijk doen.

Skyler

Vandaag stond ik vroeg wakker want mijn beste vriendinnen, alexia en Kate komen vandaag om achter een bruidsjurk te gaan zoeken want morgen is het de grote dag.

Mijn mama en die van aiden letten op de kleintjes en de mannen regelen alles voor de bruiloft terwijl aiden en zijn vrienden, ty en bellamy achter zijn pak zijn.

Jake en zeke , de broers van aiden komen vandaag ook terug. Ze waren 10 maanden geleden een wereldreis gaan maken op zoek naar hun mates.

Na heel veel jurken gepast te hebben heb ik de perfecte jurk gevonden. Het is niet te smal waardoor je op een vis lijkt en niet zo breed al een olifant , hij is perfect. Hij is niet te veel van het goede en ook weer niet te weinig.
( media )

Hey

Sorry voor het kleine hoofdstukje .

Slecht nieuws!!!

Volgend hoofdstuk zal ook weer klein zijn. Maar er gaan daarna hopelijk weer grotere hoofdstukken komen.

Vergeet niet te stemmen

En veel leesplezier 😘😘

Mates (voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu