11

534 21 0
                                    

Skyler

We waren nu al een week verder na de aanval en vandaag gingen ik en aiden weer naar huis. Ik was mijn valies aan het maken tot ik aiden zijn armen rond me voelde. Ik draai me om en geef hem een klein kusje . "Je weet toch dat ik van je hou hé?" Vraagt hij . Ik knik en zeg dan"ik hou ook van jou" . "Zorg dat je om 20 uur klaar bent want we haan picknicken. Ik knikte weer en ging dan weer verder met inpakken. De dag ging snel voorbij . Het was net 20 uur en aiden kwam in de kamer. "Klaar?" Vroeg hij. Ik knikte en we veranderde en begonnen met rennen.

Na een tijdje rennen kwamen we bij een meertje, er lag een deken met eten op de grond en overal stonden kaarsen. In de bomen hingen lampionnen en op het water dreven kleine hartvormige lampjes. Het was heel romantisch. We gingen zitten en begonnen te eten . Na een tijdje trok hij me recht. Ik keek hem vragend aan en hij begon te babbelen. "Skyler, al vanaf dat ik je ontmoette was ik verliefd op je. Je bent het mooiste , leukste, grappigste en ga zo maar verder meisje die ik ken . Ik hou van je" zei hij en ging op 1 knie zitten en sprak toen verder " Skyler, wil je met me trouwen?" Vroeg hij. De tranen stonden in mijn ogen en ik kon niet meer spreken waardoor ik kei hard ja zat te knikken. Hij sprong recht en draaide me in het rond nadat ik in zijn armen was gesprongen .

Aiden

Ik was zo blij dat ze ja zei. Toen dat Skyler was aangevallen wist ik dat ik de rest van mijn leven met haar wou door brengen. Ik had millan om hulp gevraagd en we waren dit dus al een week aan het plannen. we gingen weer liggen op het dekentje en keken naar de sterren . Ik trok Skyler dichter naar me toe en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. Ze keek me even aan en glimlachte voor ze weer naar de sterren keek.

Skyler

Mijn droom was uitgekomen. Ik had alles wat ik wou. Een lieve mate. Een Toekomstige  man. De beste familie ooit . Maar toch was er iets wat niet goed voelde.

Misschien kwam het door de aanval van de 5 rouges , door wat ze hadden gezegd of door dat ik de dag er voor iemand had gezien de ons aan het spioneren was . Ik weet niet wat er aan de hand was maar ik weet wel dat dit niet klopt en dat dit nog lang niet mijn happily ever after is ( lang en gelukkig). Wat er ook zou gebeuren , het zou niet lang meer duren . Ik weet niet hoe ik het weet maar ik voel het gewoon.

Wat zou er gebeuren?
Heeft de onbekende er iets mee te maken of is het iemand anders?

Een stem is altijd lief

Veel leesplezier 😘😘😘

Mates (voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu