Foto aiden ( damon van THE vampire diaries)
Skyler
Ik werd wakker door de zon die naar binnen scheen , wanneer ik om me heen keek zag ik dat klaus en hayley al weg waren . Wanneer ik recht probeerde te komen kreeg ik een pijnlijke steek in mijn zij en ging weer liggen , ik pakte mijn telefoon en belde alexia en Kate , mijn beste vriendinnen om te komen . Binnen 5 minuten zouden ze er zijn .
De bel ging en wat later hoorde ik voetstappen de trap op komen. "Hey hoe voel je je ? Wie is die hotie beneden ? Hoe is het om een wolf te zijn ? Wanneer mag je -" ik kapte alexia af door mijn hand op haar mond te leggen en begon te lachen "laat me eerst die vragen beantwoorden dan de rest oké? Ik voel me goed alleen soms een beetje veel pijn en die hotie beneden is aiden , mijn mate en de alfa van het Black Blood roedel en ja dat is de roedel die ons gisteren aanviel en nee ik ga hem niet afwijzen , momenteel ten minste niet , en het is heerlijk om een wolf te zijn , om de wind door je haren te voelen en de extra felle geuren van de bomen" ja alexia en Kate zijn nog 15 en dus nog nooit in een wolf verandert.
Ze keken elkaar even aan en beginnen toen te gillen "OMG HIJ IS JE? HIJ IS BEELDIG!" Plots werd er op de deur geklopt en kwam aiden binnen "wie is beeldig?" Vroeg hij met een grijns op zijn gezicht. Ik werd rood en de meiden begonnen te giechelen . "He bent schattig als je bloost" zei hij en meteen ging ik in de aanval om me te verdedigen en te zorgen dat hij niet zag dat ik zo rood als een tomaat was . " en jij ben schattig als je lacht" zei ik en hij mompelde een "niet waar" en verliet de kamer weer . Direct begonnen de meiden weer te gillen "JULLIE ZIJN PERFECT SAMEN !!!!!"
En begonnen rond te springen , in de namiddag gingen ze weer weg en heb ik spelletjes met klaus en hayley gespeeld . Aiden at altijd bij mij op de kamer om me gezelschap te houden en om elkaar beter te leren kennen .
Ik wis nu al dat hij 2 broers had Jake en Zeke die allebij 1 jaar ouder zijn en hun mate nog niet hebben gevonden , ze zijn playboys en wouden en kregen daardoor niet de alfa titel. Aiden is zelf geen playboy en hij hoid van donkere kleuren , zwart donkerblauw en donkergrijs. Hij is 18 jaar dus 2 jaar ouder dan mij . Zijn ouders heten Alex en Lou en dat us het wel een beetje . Hayley en klaus mogen aiden wel , ze praten vaar positief over hem en hij speelt soms mee een spelletje met ons. Hij is de perfecte mate dat is waar ik heb altijd gelijk niet overdrijven zei ik en ronde mijn gesprek met Elena af. Ik en aiden hadden elkaar al geaccepteerd maar hij had me nog niet gemarkt , daar was ik nog niet aan toe. Wanneer ik uit bed mag van de dokter gaat de beta , Bellamy die le verwond heeft en de onder beta , Ty van aiden langs komen . Ik kan niet wachten om terug te gaan lopen, en mijn wolf ook niet . We kunnen aiden ons plekje dan eens tonen , bij het meer . Ik weet het niet het is nogal persoonlijk hij is je mate oké dan maar hé en sloot de link af .Hey even voor de duidelijkheid:
Schuin en onderlijnt is wanneer er een link tussen wolven is schuin us wanneer de eigen wolf babbelt en gewoon zijn de gedachten of gesprekken met andere , vet is wanneer ik typ.
Voor wie zijn jullieVoor aiden
Voor Skyler
Voor beiden
Laat altijd een stem achter of reactie , vragen zijn welkom .
JE LEEST
Mates (voltooid)
WerewolfSkyler is de dochter van de alfa van de White Wolfs ook wel bekend als WW, wanneer ze voor het eerst verandert is heel de roedel bij elkaar gekomen maar niemand zag de aanval van de Black Blood aankomen. Zeker niet dat ze haar mate zou vinden.