×××○○○×××
Oběd
Sedla jsem si k prázdnému stolu a čekala na Jate. Dneska tu frontu stojí ona.. alespoň pro jednou.. začala jsem píchat do něčeho co vypadalo jako plast a mělo to stejnou konzistenci.. po 30 minutách, si ke mně sedla s naštvaným výrazem.. ,,Neříkej, že jsi tak nasraná z té fronty.." Zamumlala jsem a bodala do té věci.. ,,Ne.. zmizel mi nůž!" Zaječela ,,To je divné..." Zamumlala jsem a věnovala jsem se bodání do oběda, Jate mě napodobyla.. no myslím si, že jsme vypadaly velice úžasně...
Šla jsem chodbou ke skříňkám.. nikdo tu nebyl, chodbou zněl klapat mých bod, a sem tam, můj nádech a výdech.. najednou se ozvali další kroky, které se stupňovaly v rychlosti. Za sebou jsem zahlédla postavu, která vypadala skoro stejně jako Ronia.. jen byl v rozdíl v tom že tato "osoba" měla bílou pleť, modré vlasy a černé oči.. jinak vypadala jako Ronia.. daná věc mě srazila k zemi a začala do mě různě řezat, škrábat a kousat.. Z ran okamžitě začala vytékat krev, snažila jsem se bránit, ale ruce mi zaklínila za hlavu a já tím měla znemožněný pohyb.. Silou mě udeřila do hlavy a já hned na to ztratila vědomí...Sen
Šla jsem chodbou, najednou jsem před sebou uviděla jak v kalužu krve, leží Jate... Rychlostí světla jsem k ní přiběhla a klekla si do kaluže, po tvářích se mi kutálely slzy... horké slzy, ktere se před světlem schovávaly 3 roky.. hladila jsem jí po ledové tváři a brečela... Moje sestra je vše, vše co mám a co miluju a teď je pryč! Pomyslela jsem si a koukala na její klidnou tvář bez života... Najednou se vše propadlo do temnoty. Stála jsem uprostřed mnou tak známé kuchyně, kde se hádala matka s otcem... já stála ve prostředí a dívala se na jejich hádku.. poté otec odešel a já zahlédla jak se matka oběsila... najednou se za mnou objevil Sam a se zaraženým pohledem se koukal střídavě na mě a na matku.. ,,TY ZRŮDO! JAK SI TO MOHLA UDĚLAT?!" Začal na mě ječet a odhodil mě do obýváku.. tam mě začal surově mlátit a poté zas tma... tma a samota....
○○○×××○○○
ČTEŠ
Škola pro vrahy
HorreurŘíkají nám různě... psychopati, šílenci, magoři, vrazy, někdo kdo si zaslouží umřít, ... V jednom mají pravdu jsme vtazy, ale raději jsme, když nás nazýváte Creepypastami. Můžete si říkat že to je jednoduché, ale každá správná Cp projde školou... ...