🔪 1. Jeff...🔪

2K 96 16
                                    

○○○×××○○○

Probudil mě strašný zvuk, který vycházel z vedlejšího pokoje... jen jsem se přetočila na druhý bok a pokoušela se zase usnout, alespoň na 5 min. Ale NÉ, oni prostě budou idioti a budou tu pouštět "hudbu" přes celý internát! Zvedla jsem se z postele a šla jsem k jejich pokoji. Začala jsem mlátit do dveří. Po chvíli mi otevřel Jeff ,,Ale, ale, ale, kdopak to tu je naše sexy prdelka, Rose. Copak potřebuješ?" Řekl s úšklebkem na tváři, hned mu přiletěla facka ,,Ještě jednou mi řekneš 'sexy prdelka' a zmaluju ti ksicht tak, že tě ani Zalgo nepozná!" Zařvala jsem na něho ,,A laskavě ztlum tu hudbu!" Zaječela jsem a s rychlím krokem odešla do pokoje, nenávidím kluky, nikdy s nikým nebudu chodit! Nikdy! Jeff mé žádosti vyhověl. Problém byl, že už jsem neusla... ,,U svatého Zalga!" Zařval ksem na pokoj a tím jsem probudila Zero ,,Co se děje, Rose?" Řekla dost rozespale ,,Jeff mě probudil a já už nemůžu usnout." Zavrčela jsem, ale to už Zero zase spala jak kdyby jí někdo vystřelil mozek z hlavy.. Zalgo! Já chci usnout! Hold jsem popadla knížku a začetla jsem se, až po hodině jsem přestala číst. Uslyšela jsem mlácení na dveře, se strašnou "radostí" jsem se zvedla a šla otevřít. Za dveřmi stál můj bratr Sam (Samuel the Murderer [mnou vymyšlená postava]) ,,Co je?" Zamručela jsem ,,Nemusíš být hrubá na všechny kluky." Řekl ,,Ale na tebe jsem milá..." Zamumlala jsem ,,Ale na ostatní jsi jedovatá jak kyselina!" Řekl docela dost na hlas ,,Je to moje věc jak se k ostatním chovám! A tebe to nemá zajímat!" Takhle jsme se hádali celou věčnost ,,Tak alespoň se zkus s nějakým klukem bavit, třeba přeskočí jiskra." mrkl na mě Sam... ,,Fajn.." Zavrčela jsem a zavřela jsem. Oblíkla jsem si uniformu (Černá košile, rudá sukně, rudý motýlek, černé lodičky a na košili byl vyšit červenou nití proxy znak). Dala jsem si pásku přes rudé oko a šla jsem do budovy školy, sledovala jsem kluky u skříněk, nechci se s klukama bavit, všichni to jsou nadržená prasata. Povzdychla jsem si a šla jsem ke skříňce. Dala jsem si tam zbytečné věci. Protáhla jsem se a šla jsem do třídy. ,,Zalgo... že já se neutopila...." Zamumlala jsem a sedla jsem si na své místo, vzala jsem si knížku a začetla jsem se. Najednou jsem zase zaslechla tu zkurvenou hudbu. ,,JDI UŽ Z TOU HUDBOU DO PRDELE JEFFE!" Uslyšela jsem Jatin (Bloodyline Jate) hlas, dále se jen hádali. Jeff by byl možná prýma kluk, kdyby to nebyl takový bezmozek..

×××○○○×××

Škola pro vrahyKde žijí příběhy. Začni objevovat