🔪 15. Co mu jebe?!...🔪

556 59 13
                                    

×××○○○×××

,,Upsí, promiň" Zasmál se Toby a koukal na mě provinile ,,To nic..." Povzdychla jsem si a odešla dál od nich.. Najednou mě zachytil Sam, který mě vraždí pohledem ,,Co jsem zase udělala?" Zamručela jsem. Co mu zas přiletělo přes nos? ,,Co to je za kluka?! A proč se s ním bavíš?!" Zavrčel. Co mu je?! Vždyť chtěl aby jsem se bavila s klukem... ,,1. Jmenuje se Toby a 2. Si chtěl abych se bavila s nějakým klukem...." ,,Bavit! Ne objímat!" Zaječel ,,SAMUELI! NECH MĚ NA POKOJI! ROZHODNI SE CO PO MĚ CHCEŠ! JÁ SE JEN SNAŽÍM VYHOVĚT TVÉMU PŘÁNÍ!!" Zařvala jsem a odešla od něho.. idiot zakoplecovanej.. tss... odešla jsem do areálu internát tam jsem přišla na pokoj a zabořila hlavu do polštáře, z plných plic jsem zařvala ,,D-děje se něco?" Kouknu na osobu která na mě promluvila... Savy... ,,Všechno se děje! Můj život se hroutí!" Řekla jsem zlomený hlasem.. pane bože.. cítím se jako by tohle byl jeden blbý příběh, každý den to samé škola, jídlo, ucení, spaní.. pořád dokola, dokola a dokola... nenávidím svůj život... ,,Hele klid, znám ten pocit až moc dobře" Řekla, najednou jsem ucítíla letmý dotyk na mé hlavě ,,Co to děláš?..." Zamumlala jsem vyděšeně.. ,,To bude dobrý.. Malá, malá" Poplácala mě po hlavě a já se musela zasmát.. wow já se zasmála, aplaus please! ,,Ok, Ok, Ok. Fajn už na mě nesahej.." Zase jsem nahodila neutrální výraz a vzala jsem si učilo a začala se učit styly vraždy.. OMZ! To je strašná otrava.....

Večer

Odhodil jsem zdivo zpět do tašky a šla jsem se oblíct do svého "pyžama" bylo ti tričko a kraťásky.. Šla jsem do koupelny a začala jsem si čistit zuby.. Najednou někdo Zaťukal.. no to bylo slabé slovo, tak znova.. někdo začal mlátit do dveří, div se Zalgo, že nevypadali z pantů.. Když jsem otevřela tak tam stál Toby ,,Ahoj-" ani to nedořekl a začal němě na mě čumět... ,,Emmm...." Zamumlala jsem s kartáček v hubě, najednou Tobym u začala téct z nosu krev a já hned zavřela dveře ,,Úchlák.." Zamumlala jsem a šla jsem vyplivnout pastu, poté jsem si šla lehnout a s další noční můrou jsem prečkala noc

○○○×××○○○

Škola pro vrahyKde žijí příběhy. Začni objevovat