🔪 7. Žárlivá Clocky...🔪

695 63 5
                                    

×××○○○×××

Toby stále ležel a brečel, musím se zbavit toho pocitu že mu pomáhám.. ,,Toby, nebuď crybaby a schop se. Bulíš tu jak fiflena co si zlomý nehet..." Zavrčela jsem, Toby se na mě podíval s ubrečeným pohledem... co se to teď chystám udělat?... Vzala jsem jeho hlavu a políbila ho jemně na čelo. Toby byl jak v tranzu a já v klidu sebrala své věci a odešla do pokoje, do svého pokoje... Když jsem vešla do pokoje tak jsem uviděla dvě nahá těla tisknoucí se k sobě na jedné posteli, strašně se mi zvedal žalůdek. Vzala jsem deku a přikryla je ať se nemusím koukat ne jeho... no vy víte co. Oblékla jsem se a vyrazila do školy, první hodinu máme zabíjení, ne ještě nás nepouští do terénu, jenom jdem do tělocvičny a řežeme do pan... je to otrava, když do ní řízneš či střelíš a nevystříkne z ní krev.. Šla jsem do školy, a hádejte kdo byl u mých skříněk, ne Toby to nebyl, byla to Clocky. ,,Co chceš?!" Zavrčela jsem a otevřela jsem si skříňku ,,Radím ti, aby si se od Tobyho držela dál, on je MŮJ!!" Zařvala ,,Co ti kurva jebe?!" Zeptala jsem se zmateně ,,Já tě viděla!" Snad nemyslí jak jsem od Tobyho odcházela, to snad ne! ,,Jako kde si mě viděla?" Pořád jsem měla nepříjemný tón hlasu.. ,,Jak odchazíš t JEHO pokoje a jak si měla na sobě JEHO tričko." No vidíš musím mu ho vrátit.. Clocky mě probodávala pohledem ,, Hele řeknu ti to jednoduše... JÁ se do TVÉHO výtahu s Tobym srát nebudu a teď" Řekla jsem a dala jsem si věci do skříňky ,,To ti radim..." Zavrčela Clocky a už s jekotem běžela za Tobym.. já jsem si vzala CZ 75 a šla jsem do tělocvičny, tam už byla skoro celá třída, ještě Jeffovo parta...

○○○×××○○○

Škola pro vrahyKde žijí příběhy. Začni objevovat