○○○×××○○○
Jeff přišel i s jeho partičkou, hned je mně šel.. ZALGO! Ať si už konečně najde nějakou holku a mě nechá na pokoji... Neslušně mi zavřel knížku do, které jsem byla začetlá ,,Věnuj se mě, květinko" Zavrněl mi do ucha, uchopila jsem knížku se, kterou jsem ho udeřila do hlavy. ,,DEJ MI POKOJ!" Zaječela jsem ,,Jdi se natřásat ten tvůj zadek, před ty děvky, které by si tě hned vzaly!" Řvala jsem tak, že se mi málem podělaly hlasivky. Zalgo.. zkazil mi celý den! První hodinu jsme měli historii vrahů můj nejoblíbenější je Alexandr Pičuškin, který zabíjel lidi a poté si z nich udělal figurky do obřích šachů. Je to skvělý!
Na obědě:
Šla jsem do jídeliny, tam jsem si vzala tác a postupovala jsem v řadě. Na talíř mi dali žalůkdy, chtělo se mi blejt.. zase se nenajim... Zavrčela jsem a šla jsem si sednout k Jate, která si jídlo vychtnávala... ,,Čau.." řekla lidově jako vždy, Jate je moje sestra + BFF ,,Nazdar.. chceš i to moje?" Zeptala jsem se. S Jate jsme tak zvaný tým "asociálu", a nevíc obě nenávidíme kluky (ne nejsme lesby). ,,Jo, mám docela hlad" řekla a já ji podala talíř se žalůdkem ,,Sam chce abych se bavila s klukama.." Zamumlala jsem a hrála si s vidličkou ,,Proč? Kluci jsou zbytečná část našich životů" Řekla Jate podrážděně, ,,Já vím!" Řekla jsem a koukala jsem se na skupinku holek před námi, proč se Jeff zajímá o nás dvé, když tu je mnoho jiných holek ,,Jdu udělat věc, kterou jsem nedělala už hodně dlouho.. jsu si zapálit" Řekla jsem, a i přes Jatiny kecy jsem vyšla ven před budovu a vytáhla jsem si krabičku červených Malborek a k nim jsem si vyndala z krabičky zapalovač. Zapálila jsem si jednu cigaretu a popotáhla jsem si z cigarety, ucítila jsem jak se mi nikotin dostává do plic a s vydechnutím mi uniká kouř. Po chvíli jsem ucítila pohled na mě, otočila jsem se na dotyčného, byl to Masky ,,Co čumíš?" Zeptala jsem se nevrle ,,Nevěděl jsem že kouříš" Řekl dosti překvapeně ,,Už tolik ne, kvůli Jate. Ale jinak jo" Řekla jsem, proč se s ním kruci bavím?! ,,Nedala by jsi mi jedno? Mě došli..." Zamumlal, sice s nechutí jsem mu jedno podala i se zapalovačem. Nějakým způsobem jsme se zakecali, no já nemluvila jen on pořád mlel a mlel.. už mě to sralo, típal jsem cigaretu a odešla jsem zpět do školy. Mojí šikovností jsem dokázala vrazit do nějaké holky. Vypadala zajímavě, měla ornžovou pleť, žluté vlasy, které byli smotány do dvou culíků po stranách, elfí uši, z hlavy měla červené rohy, všimla jsem si pěti ocasů. Zalgo, co to je kurva za tvora?! Neochotně jsem vstala a pomohla jí na nohy ,,Promiň za sražení" Řekla jsem hrubě ,,To nevadí, jsem tu nová jmenuju se......"
×××○○○×××
ČTEŠ
Škola pro vrahy
TerrorŘíkají nám různě... psychopati, šílenci, magoři, vrazy, někdo kdo si zaslouží umřít, ... V jednom mají pravdu jsme vtazy, ale raději jsme, když nás nazýváte Creepypastami. Můžete si říkat že to je jednoduché, ale každá správná Cp projde školou... ...