×××○○○×××
Po chvíli přišel Jeff i s jeho patřičnou, Zalgo.. jak já ho nenávidím... ale Jeff se mi zdál... SMUTNÝ?! NE, ne, ne to se mi jen a jen zdá... nebo.. ne určitě se mi to zdá. Hodina začala všichni se přesunuli tam kam mají a začali jsme různě řezat, já střílet, atd... po kočku jsem sledovala Jeffa, něco si mumlal pod nosem a vždy sekl do panny.. fajn.. S délkou jsem vypomáhala Tobymu, tak se hold zeptám i Jeffa co mu jebe.. přišla jsem k němu blíž ,,Co ti jebe Jeffe?.." Zavrčela jsem, proč já tohle dělám?.... ,,Co se zajímáš?!" Zavrčel zase on, tak to ne, tuhle hru můžeme hrát jen jeden! ,,Nazvyšuj na mě hlas! A radši hned vyklop co ti jebe.." Řekla jsem a poté zkřížila ruce na prsou ,,Promiň.. poslední dobou mám divný pocit, když jsem poblíž jedné holky..." Dořekl a mně zamrazilo.. On. Se. Zamiloval?! ,,U jaké holky?..." Řekla jsem nevěřícně, jak se on může zamilovat?! To není snad možné! ,,U... u... t-tvé sestry...." Zakoktal se ,,U JATE?!" Zařvala jsem to si děláš srandu! To není možný! Vždyť ona ho nenávidí! ,,Jo zamiloval jsem se do Jate, stačí ti to?.." Řekl smutně ,,Ale ona tebe nenávidí.." Řekla jsem mrzutě a protočila očima ,,Jo to vím... Jsem trotl..." Řekl a sklopil svůj pohled.. Poplácala jsem ho po rameni a odešla jsem zpátky ke své paně...
Na obědě
Dnes zase bez jídlo, to si ze mě děláš prdel?! Dnes ani nevím co to je přesně za masou, ale nevypadáto vábně, pro mě vlastně není žádné maso vábný.. nemám ráda maso je to nechutná část zvířete či člověka... Fujky... je mi na zblití... sedla jsem si zase k Jate a malá jí své jídlo ,,Dneska mě pořád otravuje Jeff, nevíš proč?" ,,Vim..." ,,Tak mi to řekni.. prosím!" ,,Miluje tě.." Řekla jsem a Jate zamrzla...
○○○×××○○○
OZNÁMENÍ!!
1 den = 1 kapitola
Pokud zapomenu jeden den vydat kapitolu další den vyjdou dvě. Ale že bych bez důvodně vydala za jeden den 3 kapitoly, tak to už ne
ČTEŠ
Škola pro vrahy
HorrorŘíkají nám různě... psychopati, šílenci, magoři, vrazy, někdo kdo si zaslouží umřít, ... V jednom mají pravdu jsme vtazy, ale raději jsme, když nás nazýváte Creepypastami. Můžete si říkat že to je jednoduché, ale každá správná Cp projde školou... ...