5. BÖLÜM

108 13 2
                                    

O gün sessizliğin  çok gürültülu olduğunu öğrendim. Sağır ediciydi...

Arkadaşlar bu bölümü bu hayattaki en iyi arkadaşıma canıma yani SEVDE'ye yazıyorum. Kendisi hasta olduğu için sizden dua bekliyoruz.😢😢Çünkü ben biliyorum ki o olmasaydı ben kimseden teselli bulamazdım😔

Sabah konaktaki seslerle uyandım. Kıyafetlerimi giyip aşaği indiğimde herkesin telaş ve heyecan içinde olduğunu gördüm. Annem beni gördü ve yanına çağırdı
- Aslı gel canım
- Anne bu ne telaş ya kına kız tarafında olmayacak mı . Emin ol Seher teyze bile bizim kadar heyecanlı değildir. Yani muhtemelen ağlıyodur.
(Seher İrem'in annesi)
- Sen bide ananeni gör
- Anne ananemlere gidicek miyiz çünkü ben onları gerçekten çok özledim.
- Gideriz kuzum. Kahvaltı yapılsın hep birlikte oraya gidicez ordan da kız tarafına
- Anne Elif teyzem gelicek mi . Onu en son 7 yıl önce gördüm ve biliyosun ki ben en çok Elif teyzemi seviyorum.
-Geldiler zaten ananenlerdeler
- Tamam . Anne ben kahvaltı yapmıycam. Canım istemiyo
-Ne demek canım istemiyo. Paşa paşa yiyiceksin. Erimişsin resmen oralarda.
- Anne gerçekten canım istemiyo. Belki ananemlerde biraz atıştırırım.
- İyi . Git kıyafetlerini hazırla. Sude ve Berk'e söyle onlar da hazırlansınlar kahvaltıdan sonra hemen çıkacaz.
- Tamam. Ben şimdi onları meşhur uyandırma yöntemlerimle uyandırırım
Dedim ve yukarı çıktım. İlk önce Sude'nin odasına girdim. Yanında duran suyu aldım ve suratina boşlattım.
- Napıyosun Aslı yaa
- Hadi kalk kalk kıyafetlerini falan hazırla kahvaltıdan sonra ananemlere gitcez.
- Defol yaa . Kulağıma su kaçtı.
- İyi oldu. By by canım
Dedim ve odadan çıktım. Sıra Berk'e geldi. Odaya girdim. Çok tatli uyuyo bu çocuk yaa diye geçirdim kendi kendime ama onada acımadım suyu aldım ve tam suratına boşaltacakken elimi tuttu.
- Yemezler ablacım .
- Sen nerden anldın ya
- Sen her geldiğinde beni bu şekilde uyandırırsında ondan olabilir mi ???
Dedi ve yataktan kalktı.Bende
- Kınada giyeceğin kıyafetleri falan al kahvaltıdan sonra ananemlere gitcez.
- Tamam çık üstümü değiştireyim.
- Berk
- Efendim ablacım
- Babamı da böyle uyandırsam ne yapar 😆😆
Dedim ve Berk gülmeye başladı
- Ay abla ya alemsin yeminle . Hiç değişmemişsin.
Dedi . Bir anda yüzüm düştü.
- Çok şey değişti Berk
Dedim ve onunda suratı düştü.
- Aman canım ya boşver hadi üstünü giy de gel
Dedim ve odadan çıkıp kendimi odaya zor attım. Artık yaşadıklarım çok ağır geliyordu. Neden bilmiyorum ama istemsizce ağlıyordum. Ben bunları yaşarken yanında olan tek kişi dayımdı. Ben babamla paylaşamadıklarımı dayımla paylaşmıştım . Bu yüzden hayatımdaki en değerli kişi oydu.
Gözyaslarımı sildim ve kıyafetlerimi alıp aşağı indim. Annemler kahvaltılarını yapmışlardı. Onlar da kıyatlerini aldılar ve arabalara bindik. Kendi arabam vardı ama annemlerle gitmek istemiştim. Konağın önüne geldiğimizde direkt koşarak içeri girdim. Hepsine tek tek kocaman sarıldım. Teyzemi görünce gözlerim doldu. Onu gerçekten çok özlemiştim. Ona da sarıldım ve dayımın yanına gittim.
-Damat nasılsın bakalım . Heyecan var mı heyecan??
- Nasıl görünüyorum yakışmış mı? Doğruyu söyle ama!
- Sen her zaman yakışıklısın ama bugün bir başka yakışıklı olmuşsun .
- Ne sandın kızım.
Dedi ve güldük. Sonra diğer dayımı sordum. O da bizle birlikte İstanbul'da yaşıyor. Ama ben işlerden dolayı 1 yıldır pek görüşemiyordum. Dayımın adı da Şahin . Sude bu yüzden onu çok sever.

Ben Şahin dayımın yanına çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben Şahin dayımın yanına çıktım. O da hazırlanıyordu. Beni gördü ve sarıldı.
- Aslı Hanım yüzünüzü goren cennetlik.
- Dayıcım durumları biliyosun . Zaten bir tek sen ve Osman dayıma bu kadar net anlatabildim. Ee devamında da işler derken şimdi sayın Osman Bey'i evlendiriyoruz.
- İyi bakalım . Gel hadi seninle aşağı inelim de bakalım ne yapıyorlar.
- Hadi gidelim
Aşağı indik herkes hazırlanmışti bir tek ben ve Şahin dayım hazır değildik. O da kıyafetlerini giydi ve erkekler tras olmaya gittiler . Biz kız tarafında hazırlanacaktık. Konağa gittik.


BÖLÜM SONU

Diğer bölümde başlayacak herşey bakalım nolcak.

😙😚
BB

PARAMPARÇAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin