Sabah erkenden uyandım. Kıyatefimi giydin ve bütün hazırliklarımı yaptım. Bugün ki kıyafetim dünkine göre daha sadeydi. Saçlarımın uçların hafif maşa yaptım, topuklu ayakkabılarimı da giydim ve hazırdım. Aşağı indim. Annemler de hazırdı kız tarafına gidilicekti. Ve ben düğünden sonra İstanbul'a hemen dönücektim. Bu yüzden biraz moralim bozuktu.
Hazırlıklar tamamlandı. Dayımlar kendi evlerinden gidiceklerdi. Bizde hemen düğün yerine gittik. Orada da hazırlıklar tam hızıyla devam ediyordu. Bir müddet sonra kapıdan Hatice Hanım ve ailesi girdi. Bir tek Dicle yoktu. Ama onu sevmiştim . Gerçekten güzel kızdı. Onlarla da tek tek selamlaştım Ferhat hariç. Neyse zaten sevememiştim o herifi. Çok soğuk ve samimiyetsizdi.
Dayımlar da geldiler. İrem ablanın kuşağı bağlanmıştı. Düğün çok güzel devam etti. Ama Berk hala gelmemişti. Anneme sordum..
- Anne Berk nerde sabahtan beri yok ben düğünden sonra gidicem. Vedalaşma falan olcak biliyosun.
- Kızım hemen gitmesen . Seni zaten çok özlüyoruz.
Annem haklıydı . 2 gün daha kalsam sıkıntı olmazdı. Bugün gitsem en az seneye tekrar görmeye gelebilirdim. Kalmaya karar verdim.
- Tamam annemm. Sen yeter ki iste birtanem. Anne ben istersen Berk'i arayayım.
Dedim ve arka tarafa doğru yürüdüm. Berk'i aradım açmadı. Ters giden birşeyler vardı ama bakalım beklicez. Bir kere daha aradım açmadı iyice sinirlendim. Bir daha ararken arkami dönmemle Ferhat ile burun buruna geldim. Geri geri çekilirken kıyafetime takıldım tam düşecekken Ferhat beni tuttu.
- Teşekkürler
- Dikkatli ol savcı hanım ben olmasam ne yapardın
- Sen olmasan kimseyle burun buruna gelip düşmezdim 😎
- Hiç seninle uğraşamam
-Uğraşmanı tercih etmem açıkçası
Dedim ve hafif gülümseyerek gitti. Ukalaya bak yaa dedim kendi kendime. Berk yüzünden ne hallere geldim yaa '' Salak çocuk'' diye mırıldandım.
Düğun yerine döndüm. Güzelce devam etti düğün. Akşama doğru dağıldı herkes. Dayım da İrem abla ile kendisine aldığı eve gittiler. Bizde eve gittik . Bir güzel duş aldım ve uyudum.Arkadaşlar biraz kısa oldu ama zamanım yok . Seviyorum sizi bb
😗😗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARAMPARÇA
RomanceBir tarafta Mardin'in güzellerinden nişanlısını kaybetmiş bir savcı biri diğer tarafta yakışıklı ve iş adamı Ferhat Ağa Aslı'nın kardeşinin Ferhat'ın kardeşini kaçırması sonucu ortaya çıkan BERDEL Bakalım nasıl olacak💫💫