Chapter two:

4 0 0
                                    

כל כך חיכיתי שהצלצול יגיע רציתי כלכך לצאת מהכיתה, אדם הפסיק לשלוח לי ניירות ופשוט המשיך במה שהוא עשה.
לאחר כמה דקות פתאום הגיע הצלצול וכלכך שמחתייי קמתי ואספתי את הדברים שלי עד שאדם בא לכיווני ושאל אותי: ״למה התעלמתי מהניירות שהוא שלח לייי״ אני פשוט עמדתי שם ולא יכולתי להגיב , איך אני יכולה להגיד לו שאני לא מעוניינת אז פשוט המשכתי ללכת ויצאתי מהכיתה.
חיפשתי את מיילי בחצר אך לא מצאתי אותה ובמקום זה מצאתי את אדם מנשק מישהי אחרת וחשבתי איך הוא הספיק הרי הוא הגיע רק היום ,
לא הפסקתי לבהות וידעתי שאדם יודע שמישהו מסתכל עליו כי הוא התחיל לקרוץ לי באמצע הנשיקה אני פשוט התעלמתי והמשכתי לחפש את מיילי.
התייאשתי כי לא מצאתי אותה ופשוט ישבתי בפינה שומעת את השירים שלי עד שפתאום הרגשתי מישהו מנסה לתפוס את האוזניות שלי , כלכך כעסתי מיהו חושב שהוא , מפריע לי באמצע השירים שלי עד שראיתי את מיילי מציצה , כשהיא ראתה את הפרצוף הזועף שלי היא התחילה לצחוק והסתכלתי עלייה במבט של מה היא צוחקת😂
אלי היא קראה לי ואני הבטתי בה
את שומעת שנייה מישהו הזמין אותי לדייט ולא ידעתי איך להגיב לה , מצד אחד רציתי שהיא תלך ושתהנה אבל מצד שני פחדתי שהוא יפגע בה , מיילי היא כלכך רגישה ושברירית היא אףפעם לא חוותה זוגיות בחייה.
היא הסתכלה עליי ואמרה : ״אז מה את אומרת כדאי לי ללכת״. מזל שהצלצול הגיע כי לא ידעתי מה לענות אמרתי לה שאני צריכה ללכת כי ישלי שיעור מתמטיקה וישר קמתייי ורציתי לכיוון השיעור כדי לא לאחר , בדרכי לשיעור אני שומעת מחדר מוזיקה מישהו שר עם גיטרה ומנגן את השיר :say you won't let go של ג'יימס ארתור (תפעילו את השיר )
כששמעתי אותו שר נמסתי הקול שלו היה רגוע וצלול והרגשתי כל מילה שלו נגעה בליבי , רציתי להציץ מי זה אך לא יכולתי לאחר שוב לשיעור מתמטיקה אחרת אני אשאר לריתוק .
לפתע שמעתי שהוא הפסיק לשיר ושמעתי צעדים לכיוון הדלת ישר ברחתי מהמקום מבלי שהוא יראה אותי וישר רציתי לכיתתי לפני שהמורה יגיע אבל ידעתי שאני מאחרת ב10 דקות , פחדתי להכנס כי לא רציתי שהמורה יביך אותי באמצע הכיתה אבל לא הייתה לי ברירה ופשוט נכנסתי.
המורה למתמטיקה נעמד והביט בי בצורה כועסת ואמר:״אלי למה את שוב מאחרת לא הספיק לך פעם שעברה את רוצה לקבל עונש״ , לא כזה הקשבתי לו כי שמתי לב שאדם לא נמצא בכיתה אז פשוט התעלמתי מהמורה וישבתי בשולחני .
אדם נכנס כמה דקות לפניי והמורה לא אמר כלום כי הוא ידע שהדברים שהוא יגיד לו לא יעניינו אותו , חשבתי על אותו ילד שניגן את השיר שאני אוהבת , איך הוא ביטא את המילים כלכך יפה , מעניין מי זה חשבתי בליבי .

True love waitsWhere stories live. Discover now