Do bytu milenců se potichu vkrádala osoba menšího vzrůstu s blond vlasy. Za ní se potichu vkradla další osoba. Mladá dívka s blonďatými vlasy zkontrolovala, jestli "je vzduch čistý". Přeci jen byl, protože její přítel prožíval menší intimní záležitost s kamarádem. „Tak co? Dáme si rychlovku?" poškádlil dívku rezavovlasý muž a přitáhl si jí za boky blíže k sobě. „Jo, můžeme, ale hned potom musíš odejít." uculila se dívka a vrhla se na zrzka.
❀
Jungkook projížděl prázdnou ulicí města a do toho si broukal písničku, co zrovna hrála v rádiu. Byl šťastný. Už si dokázal představit, co by mohlo být následky jeho činů, ale to ho nemínilo nedělat šťastným. Za chvíli by měl dorazit domů, problém byl, že nevěděl jestli se Ji-Yeon dokázal podívat do očí, proto doufal, že jeho přítelkyně dorazí domů třeba až zítra. Věděl, že vyhýbat se problémům není řešení, ale musel si udělat chvíli čas na rozmyšlenou.
Vyjel poněkud novým výtahem do 5.patra. Když vystupoval ven, po cestě potkal poněkud vysokého muže se zrzavou hlavou. Takového tu ještě neviděl. V duchu nad tím pokrčil rameny a odemkl dveře od bytu. Blondýna, která ležela s mobilem v posteli a zírala na sociální sítě, se okamžitě trochu vyplašila za zvukem otevírajících dveří. Vypnula obrazovku a rozhodla se předstírat spánek. Jungkook pomalu otevřel dveře od ložnice a pousmál se nad tou roztomilostí v posteli. Byla rozkošná, ale přeci jen jí něco chybělo a to hnědovlasý moc dobře věděl.
Chtěl jí políbit na tvář, ale zastavil se... Raději ji jemně pohladil po hlavě a ulehl vedle ní.
▪🌅▪
Ráno se vzbudil Taehyung poměrně mdlý. Ještě aby ne, už dlouho to tak nepřehnal, jako včera. S myšlenkou, že se za chvíli pozvrací se došoural do obýváku. Pod nohy se mu pletla jeho kočka. Málem by už zapomněl, že ji má nakrmit. „Tady to máš, Yujin." pohladil kočičku po hlavě a ta se spokojeně vrhla do jídla. Ranní rozcuch mu padal do čela a on se přesunul do kuchyně, na stole byl vzkaz a jemu se v hlavě mihla letmá vzpomínka, jak líbá Jungkookovi rty. Zatřásl hlavou a doufal, že to byl jen sen. Po přečtení vzkazu vytáhl z lednice studenou sklenici a pomalu z ní usrkl. To bude náročný den, zbavování se kocoviny. Aspoň, že mu společnost dělala kočička pojmenovaná po jeho kamarádce.
▪⏳🔄▪
„Vsadím se, že se ani o kočku nepostaráš!" vyprskla smíchy Yujin s hlavou přebarvenou na tmavě rudou. „Co kecáš?!" urazil se Taehyung a v tu ránu mu poskočilo srdce. „Kdy že vlastně odlétáš?" posmutněl a lehl si jí do klína. „Zítra v 5 ráno." odpověděla bolestně dívka a slzy se jí hrnuly do očí. „Tak pojď zajdeme na zmrzlinu, jako vždycky. Musíme si to užít, Bůh ví za jak dlouho se zase uvidíme." zvedl se tehdy ještě mladý brunet a usmál se. „Až zase přiletíš uvidíš, že se i o tu kočku postarám!"
❀
„Vstávej srdíčko!" probudila ho laskavým hlasem jeho přítelkyně a dala mu eskymáckou pusu. Cítila se trochu provinile, ale doufala, že aspoň tímhle mu to vynahradí, i když on o tom ani nevěděl. Stejně tak ona nevěděla, že Jungkook byl stejně nečistý, i když o mnohem méně. „Ahooj." usmál se na ní s ještě ospalýma očima. „Tak jak jsi si to s holkama včera užila?" optal se zájmem v hlase Jungkook a objal jí, když si lehla k němu do postele. „Bylo to úžasný!" zaradovala se falešně, ale pro Jungkooka tak přesvědčivě, že si začal vyčítat, co to on provedl...
Taehyung Kim:
Děkuju, že jsi se o mě postaral. Jsem ti vděčný :) Doufám, že jsem ti nezpůsobil problémy :D moc si toho nepamatuju...
„Au..."
ČTEŠ
play agaιn?
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ GAME OVER Kdo by mohl uvěřit, že se dá tahle hra hrát znova? Taehyung ano.