Tae zběžně zkontroloval hodinky a těžce polkl. Nebylo pro něj moc komfortní, když se dnes měl sejít s Jungkookovou křepeličkou... Není divu. Rozloučil se svými přáteli a vyšel z vysokých čerstvě restaurovaných dřevěných dveří. Upravil si trochu vlasy a přitom co ladně seskakoval schody, zkontroloval svůj vzhled v odrazu telefonu. Nechtěl přeci vypadat hůř, než ona. Vlastně ani nevěděl, jak se ta dívka jmenuje. S Jungkookem si o tom opravdu povídat nechtěl...
Když Jungkook uviděl Taeho, kterému to dnes slušelo více než obvykle, chytl Jiyeon za ruku a táhl jí směrem k blonďákovi. Yeon se jen zašklebila a hned, co uviděla Taehyunga, tak jí trklo. Jako kdyby ho už někdy viděla... Někoho tak pěkného by si přeci zapamatovala. „Ahoj Hyung!" zajásal Jungkook a usmál se do široka. „Um ahoj..." zamumlal potichu na oplátku a prohlídl si dívku stojící naproti němu. Přišla mu poněkud povědomá, ale nebyl si vůbec jist.
„Něco jsem nám naplánoval, doufám, že se vám to bude líbit." zajásal nadšeně Jungkook. Tae stále nepochopil, proč přikývl na schůzku s nimi dvěma dohromady. A hlavně, jak mohla Jungkooka takováhle věc vůbec napadnout. Možná, že se cítil, tak špatně vůči oboum. Taemu i Jiyeon.
❀
„Takže ty jsi tedy Taehyung?" zeptala se úlisně Jiyeon, mezitím, co se tiskla na Jungkooka a jednou rukou si hrála s jeho vlasy. Tae seděl v parku naproti nim a žárlivě je pozoroval. Tae byl schopný toho vydržet dost, ale vypadá to, že dnes už to asi nezvládne. „Jo" pokusil se o úsměv Tae a zkontroloval čas, kdy se bude moct vyprostit z těchto pekelných spárů. „A ty jsi?" zeptal se Tae zdvořile a přitom udržoval oční kontakt s Kookem, který přejížděl rukou po dívčiných hubených nohou. „Ji-Yeon" usmála se a zaflirtovala s Taehyungem očima.
❀
Schylovalo se k večeru a blonďatý chlapec se rozhodl, že dívat se na ty dva v objetí je pro něj nesnesitelné. „Budu muset jít, bylo to fajn... Tak se mějte." řekl nijak nejstarší z nich. A bez vnímání, jakékoliv odezvy se rozešel směrem domů. Jungkook zmateně zamrkal. Co jen provedl špatného? Jen chtěl, aby se ti dva poznali. „Půjdeme Yeonie?" usmál se sladce Jungkook a zvedl se.
❀
A tak se smutný Taheyung plahočil ulicemi a litoval dnešního dne, mezitím, co Jungkook kráčel ruku v ruce s jeho dívkou...
Možná to takhle mělo zůstat... Napořád.
ČTEŠ
play agaιn?
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ GAME OVER Kdo by mohl uvěřit, že se dá tahle hra hrát znova? Taehyung ano.