Utíkat od problému se zdálo dobrým řešením pro Jungkooka i dnes. Proto se rozhodl, že dnes opět odejde o trochu dřív než měl v plánu. To ovšem nemohl Tae dopustit, když se naskytla šance, že jejich láska znovu povstane! „Už musím jít, bude se zlobit..." řekl rozpačitě Jungkook mezi letmými polibky, mezitím co byl opřen hlavou o hlavu blonďáka. „Prosím přespi tu!" vyhrkl Tae a přidržel bok mladšího pevněji. „To bude podezřelé, navíc musím ráno do práce." vymlouval se Kook a pomalu se pokoušel dostat ze sevření staršího. „Prosím Jungkookie..." zapředl Tae, jako líný kocour a hlavu položil na mohutnější rameno. Jungkook se rozmýšlel a mezitím mu Tae pokládal polibky na odhalené rameno. „Ach jo, proč jsi tak roztomilý a sexy zároveň" vzdychl pod náporem Kookie. „Takže tu zůstaneš?" pousmál se křivě Tae a zvedl se z pohodlného gauče. „A jak jí to mám asi vysvětlit?" zdůraznil pohled Jungkook a ironicky se zasmál. „Nic jí nevysvětluj..." pokrčil rameny blonďák a za ruku odvedl mladšího do ložnice. „Tak počkej, jdu jí zavolat." odešel ještě na chvíli z pokoje Jungkook. Nad tím Tae zakroutil očima a vydal se na balkon.
Zapálil cigaretu a opřel se o zábradlí, které ho dělilo od ruchu velkoměsta. Uvědomoval si, že to co dělá je špatné, ale pokud je Jungkook smířen s tím co dělá, tak to není tak veliký problém. Od doby, co se ty dva znovu setkali Tae zvýšil počet cigaret denně. Těžko říci, čím to bylo. Nejspíš tím chtěl prchnout od svých myšlenek. Jako každý třetí kuřák. Odplivl si z balkonu a dveře se otevřeli. Brunetek pomalu došel k Taemu a objal ho zezadu. „Krásný výhled, viď?" usmál se Taehyung a nabídl cigaretu. Jungkook jen zatřepal záporně hlavou a odvětil: „Není krásnější, než ty."
❀
„Na ráno ti něco půjčím, dobře?" probíral svou skříň majitel bytu. „Budu ti vděčný!" ozvalo se z nezavřených dveří od koupelny a po chvíli vyšel Jungkook v tričku, které mu bylo poněkud malé. „Jen prosím, něco většího!" zasmál se nahlas Jungkook a poukázal na svou ,momentálně komickou, postavu. Taehyung se zvonivě zasmál a dost možná dostal i záchvat smíchu. „Haha fakt vtipný!" urazil se naoko Jungkook a svalil se do postele.
❀
„Tae?" ozval se potichu do tmy brunet. „Hm" broukl potichu Tae a přetočil se tak aby viděl na člověka, se kterým sdílí lože. „Nemůžu usnout a tak nějak nevím, co budu teď dělat..." zamyšleně převrátil svůj pohled do šera a snažil se spatřit onu andělskou tvář, jež ležela vedle něj. „Já taky nemůžu spát..." povzdechl Tae a pod dekou se snažil najít Jungkookovu ruku. „Co tě trápí? Kookie." optal se mile Tae a propletl si s mladším prsty.
„Jde milovat víc lidí najednou?"
❀❀❀❀❀❀❀
Tak jakoby něco to je, ale nejsem s tím zcela spokojena :DDD
ČTEŠ
play agaιn?
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ GAME OVER Kdo by mohl uvěřit, že se dá tahle hra hrát znova? Taehyung ano.