❀11❀

125 25 2
                                    

     „Co tím chceš říct?" zeptal se zmateně Taehyung a rozpojil jejich ruce. Jungkook počítal s tím, že to bude Tae respektovat, ale jeho reakce ho zaskočila. „Tae já to nemyslel doopravdy, je to jenom myšlenka!" obhajoval se zprudka mladší. Nemyslel to špatně, jen se chtěl optat, jestli je to normální. „Ah no jasně, už jsem si říkal..." oddechl unaveně blonďák a otočil se k druhému zády. Naštvalo ho to, ale co mohl čekat, Jungkook ho přece neutvrdil v tom, že on je jediný koho miluje. Proto se tedy urazil.

     „Ty se zlobíš?" sklesl brunet a přiblížil se tělem blíže k tělu druhému. Objal ho jednou rukou a přitáhl ho ještě blíže. „Ne..." Stejně zněl podrážděně, ale mladší si řekl, že ho raději nechá být. Trochu ho tlačilo u srdce, uvědomoval si, že tím staršímu ublížil... Raději chtěl spát, zkrátka usnout a na nic nemyslet. To samé chtěl i Tae.


     Ráno se Tae probudil dříve, než Jungkook a také dříve než byl zvyklý. Jeho včerejší rozhořčení se trochu zmírnilo, ale pořád ho to trápilo. Nebo spíše ho trápila ona. Jungkookova slečna. To ještě ani jeden neměl tušení, co se děje za mladšího zády. 

     Blondýn došel do kuchyně a hluboce si oddechl. Pouze ve spodním prádle došel k lince a vytáhl krmivo z horní skříně, aby mohl nakrmit Yujin. Mezitím dal vařit vodu na dvě kávy. Párkrát přejel prsty po chlupatém hřbetu kočky a zavzpomínal na jeho nejlepší kamarádku... Tae upadl do špatné nálady... Tohle období chvíli potrvá. Pomyslel si a zalil hrnky vroucí vodou. Vzal svůj, dolil ho trochou smetany a vydal se na balkon si zakouřit. 

     Mezitím se Jungkook převaloval, poměrně spokojeně, v pohodlné posteli. „Tohle bych si nechal líbit..." zamumlal a pomalu se vyvalil z postele. Chůzí, jako kdyby ho přes noc někdo klátil, se dobelhal do kuchyně a ujmul se hrnku, jenž ležel na lince. Bylo mu tak nějak jedno jestli byl určen hrnek přesně pro něj. „Tae!" zvolal a čekal nějakou odezvu. Z balkonu ho ovanul ranní větřík a pochopil. „Dobré ráno" konstatoval Tae suše a potáhl z cigarety. „Nezlob se, včera jsem to tak nemyslel..." objal blondýna okolo ramen a položil mu drobný polibek na levé ucho. Tae se musel v hlavě pousmát. „Koukej začíná svítat." ukázal prstem a nad městem se pomalu rozmohly paprsky jarního slunce. „Wow! To je nádherný!" žasl hnědovlasý chlapec. „Né víc než ty..." přitáhl si Tae Jungkooka do polibku a procítěně povzdechl.

❀ 

     „Takže v kolik ti končí škola?" „Myslím, že ve 3..." zamyslel se blonďák, když vyprovázel mladšího do práce. „Budu na tebe čekat." usmál se Jungkook. 

     „A ona teda taky?"


❀❀❀❀❀❀

Takové kratoučké, ale aspon tak nějak o nečem. (myslím) krásný večer koťátka <3 btw. písnička je úžasná

play agaιn?Kde žijí příběhy. Začni objevovat