Taehyung ležel polonahý na posteli a těžce oddychoval, mezitím co Jungkook obšťastňoval jeho krk. Svaly na Jungkookově hrudi se prudce zvedaly a zase navracely do původní polohy. Nikdo nic neříkal. Jen těžké vzdechy ozvučovaly tichou místnost. Oba dva byli již nazí... Taehyung se všelijak kroutil, jelikož se styděl za své tělo. Kdo by ne, když se nad vámi sklání krásný, svalnatý mladý muž. Jungkookovi se ale Taehyungovo tělo líbilo. Ploché bříško tak akorát, nádherně nepoškozené tělo samotného anděla. Tak ho Kook vnímal, jako anděla... Anděl který se dá vytvořit pouze v nějaké hře. Nezkrotně krásný a nereálný.
Jungkook jemně spájel jejich těla a líbal božské rty Taehyunga. Černě obarvené vlasy se lepili na Taehyungovo zpocené čelo a připadalo mu to nechutné, že je tak zpocený a ulepený. Jungkook teď obdarovával ušní lalůček Taeho a ten jemně vzdychal. Bylo na čase změnit polohu, jelikož mladší chlapec, který byl dominantní chtěl vidět, jak se pod ním jeho milenec samou slastí vzpíná. Ani jeden z nich si neuměl představit, že je jejich sex dokáže spojit ještě více.
Vzdychání ustalo a místností se jen ozývalo rozrušené oddechovaní. Tae přes ně přehodil deku. „Miluju tě neskutečně moc Jungkooku... Už nikdy nechci nikoho jiného... Zůstaneš se mnou navěky?"
„Na věky..? I po smrti. Miluju tě Taehyungu... Konečně můžeme být spolu."
Tak proč jen jsi od toho dne zmizel..?
-----------
Um... Takže zlatíčka tohle je oficiální konec. Já vím stojí to za hovno.... Bylo mi potěšením zase pro vás něco napsat a doufám, že jste si game over i play again užili i přes to, že neumím psát. A když jste se dostali až sem, doufám že si pustíte písničku.... ⬇
ČTEŠ
play agaιn?
FanficPOKRAČOVÁNÍ GAME OVER Kdo by mohl uvěřit, že se dá tahle hra hrát znova? Taehyung ano.