Muž s černými vlasy, jako ta nejtemnější noc se upravoval před zrcadlem. Poslední drobné úpravy a mohl vyjít na schůzku. Celý den byl, jako na trní, ale zároveň se moc těšil. Tyhle samé strasti řešil i druhý z dvojice. Po včerejším odhalení pocitů, zoufali zda-li tedy je možnost, že spolu začnou žít, či ne... Bude tedy dnešek dnem, kdy se dají konečně doopravdy dohromady?
❀
O pár měsíců mladší chlapec stál v parku u staré lavičky, kde si dali sraz. Nervozně podupával nohou a nemohl se dočkat. Jeho dnešní outfit byl velice vzdušný, jelikož počasí dnes svědčilo pro chlapcův prospěch. Jeansové tříčtvrteční kalhoty a oversized mikina bez potisku. Jednoduché, ale k němu to úžasně pasovalo. Doufal, že se bude Taehyungovi líbit. Větřík mu lehce ovanul obličej a viděl, jak se k němu blíží postava. Jako vždy upraven a elegantně sladěn... Černé džíny a rolákový svetr bílé barvy. Přes ten svetr měl jako obvykle přehozen podlouhlý šedý jarní kabát. Moc mu to slušelo. „Ahoj!" mávl směrem k Jungkookovi s úsměvem. „Ahoj Tae..." usmál se pro sebe Jungkook a objal Taehyunga. Hned ho do nosu praštila jeho vůně. Nejspíše nějaká kolínská. Jungkook, momentálně neměl peníze na to, aby si stíhal kupovat drahé kolínské, takže raději zvolil jeho klasickou vůni.
Čerstvá vůně zelených stromů a trávy okolo nich byla dnes opravdu znát. V parku nebylo ani moc lidí na to, jaké bylo dnes počasí. „Tae?" „Copak je?" optal se s úsměvem starší. „Nepůjdeme si sednout tamhle k tomu rybníčku?"„Ovšem, že půjdeme." chytl Jugkooka za ruku a vydal se tímto směrem. Když se posadili na jednu z krásně tepaných laviček, stále se drželi za ruce. „Nevadí ti to?" zeptal se neomaleně Tae a pohledem poukázal na jejich spojené ruce. „Ještě aby jo..." zasmál se nahlas Jungkook a začal palcem přejíždět po Taehyungově ruce. „Jak se vůbec daří Yujin? Jste pořád v kontaktu?" otázal se Jungkook při vzpomínce, jak je tehdy vyrušila, když spolu chtěli být poprvé. „Um je teď v zahraničí, ale občas se kontaktujeme... Bůh ví, kdy se vrátí..." oddechl si Tae a volnou rukou si prohrábl vlasy. „Jsi v pořádku Tae? Ona se vrátí neboj..." pohladil Hyungovu tvář a opřel svoje čelo o to jeho. Zadíval se do jeho světle hnědých očí a nakonec ho políbil.
„Taehyungu... Budeš můj přítel?"
ČTEŠ
play agaιn?
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ GAME OVER Kdo by mohl uvěřit, že se dá tahle hra hrát znova? Taehyung ano.