- Minho~ - hallom meg nevem, ahogy az iskola folyosóján sétálok, majd a következő pillanatban már Felix karolja át a vállam. - Ugye nem felejtetted el? - húzza hatalmas mosolyra ajkait.
- Nem, nem felejtettem el - forgatom meg szemeimet, miközben egy halk sóhajt hallatok.
- Reméltem is - kacsint rám. - Elméletileg a suliból is jön majd valaki - ejti ki egyszerűen szavait, ahogy szemeivel keresgélni kezd, hátha meglátja őt. - Ha jól informált Hyunjin, te tudod ki az... Oh, ott is van - biccent fejével a folyosó másik felébe, ahogy én tekintetem odavezetve torpanok meg hirtelen.
- Jisung? - pillantok Felixre kérdően, ki heves bólogatásba kezd.
- Igen-igen, a Han gyerek. Mindig elfelejtem a nevét. Szerinted, hogy táncol? - ráncolja össze szemöldökeit kérdően, ám én meg sem hallom szavait, csak az említett személyt figyelem, aki épp társaival nevet valamin. Két évvel fiatalabb nálam, Felix évfolyamtársa, mégis képes volt arra, hogy elfoglalja azt a bizonyos crush pozíciót nálam. Ha mosolyogni látom, a napom máris szebb lesz, a hangja pedig kimondottan csodálatossá varázsolja. - Hyung, hahó - kalimpál arcom előtt Felix, mire én fejem megrázva térek vissza a való világba.
- Mi? Bocsi, elbambultam - pillantok rá Felixre, majd ahogy visszavezetném tekintetem Jisungra, addigra már csak a hűlt helyét látom.
- Kérdeztelek, hogy szerinted jól táncol-e a srác.
- Ja... Hát, nem tudom. Az alkata jó hozzá, ha nem is a legprofibb, gyakorlással az lehet - felelem, miközben a kezemben tartott könyveimet szorosabban préselem neki a mellkasomnak.
- Jaja, nekem is így tűnik... Hé Minho, jól vagy? Nagyon piros az arcod - érinti hozzá tenyerét homlokomhoz. - És meleg is... Beteg vagy? - ráncolja össze szemöldökét, én pedig fejem elrántva az érintése elől ellenkezem állításával szemben.
- Csak oda meg vissza van a srácért - üti meg fülemet Chan hangja, aki a következő pillanatban már előttem áll.
- Hogy mi?! - kerekednek el szemei Felixnek. - Han bejön neked?
- Fogd már be, még meghallja! - ütöm vállba őt. - De mi, honnan szedtek ilyen baromságot? - horkanok fel, próbálva a legjobb alakítást nyújtani, miszerint Chan szavai nem voltak igazak.
- Szoktam figyelni, ahogy nézed őt. Egyértelmű, hogy bejön neked - vigyorodik el Chan, mire én a szemeim megforgatva sóhajtok fel.
- Oké, bevallom, hogy helyes... De ennyi, sok más helyes srác van még - vetem neki hátamat a hideg falnak, ahogy két társam hatalmas vigyorral figyeli minden egyes szavamat. - Meg amúgy is, Jisung nem meleg... - húzom el kissé ajkaimat.
- Honnan veszed? - kérdezi Felix.
- Talán onnan, hogy barátnője van? - vonom fel szemöldökeim, közölve vele a legegyszerűbb tényt.
- És? Attól még lehet, hogy meleg. Neked is volt anno csajod. De, ha nem is meleg, biszex lehet - von vállat Chan, mintha csak egy tök természetes dologról beszélne. Vagyis, az is, csak nem épp a legelfogadottabb, főleg nem az iskolánkban. Talán, ha ők nem nyújtanának nekem támaszt, már rég összeroppantam volna a sok támadástól, ami anno engem ért, de ezek mára már szerencsére csillapodtak.
- Jó, de Minsy más volt.
- Mégis miben? - neveti el magát Chan, ahogy Felix némán figyeli társalgásunk.
YOU ARE READING
IT WAS JUST DANCE ¦ minsung (BEFEJEZETT)
Fanfiction,,Neked csak tánc volt az egész, de nekem sokkal több." - Minho ✴️STRAY KIDS FANFICTION | ©Chanation_