•6•

1K 101 91
                                    

Doyoung videoyu dikkat ve şaşkınlıkla izlemişti. İstemsizce Jaehyun'u görünce dolan gözlerini elinin tersiyle silip telefonunu kapadı. Daha sonra Taeil'e sarılarak ağlamaya başladı. Neden ağlıyordu bilmiyordu ancak, üzüntüden değil mutluluktan ağladığını oradaki herkes biliyordu.
Bir süre ağladıktan sonra Johnny Doyoung'ın kulağına,
"Doyoung, Jaehyun sana video gönderdi o kadar. Şuan farkında mısın bilmiyorum ama çocuğa görüldü atmış oldun. Bir teşekkür et istersen, ne dersin?"
Doyoung onu haklı bulup sarıldığı Taeil'den ayrılmış ve telefonunu çıkararak mesaj yazmaya başlamıştı.

Doyoung :
Jaehyun...
Ne desem bilemedim.
Açıkçası çok teşekkür ederim.
Burada olup olmaman gerçekten önemli değil, hatırlaman bile benim için çok büyük.
Yani... Çok sağol!

Jaehyun :
Doyoung, gerçekten beğendiysen ne mutlu bana!
Aslında dediğim gibi yanınızda olmak isterdim.
Fakat hayat her zaman istediğimizi yaptımıyor, bilirsin.
Ve bunu unutacağımı düşünmemiştin herhalde?!
Önceden de söylediğim gibi, benim için önemli olan kişiler hakkındaki şeyleri unutmam.

Doyoung :
Bunları duyduğuma sevindim.

Jaehyun :
Bu arada haftaya okullar açıldığında buluşalım, ne dersin?

Doyoung :
Olur.
İkimiz mi?

Jaehyun :
Aslında benim için fark etmez.
Taeilleri de çağırabilirsin.
Ben de Chenle, Jisung falan onları çağırırım.

Doyoung :
Tamam...
Haftaya cuma herkes boş sanırım.
Eğitim Fakültesi'nin yanındaki kafede buluşalım o zaman?

Jaehyun :
Cuma günü...
Tamam. Bizimkiler de boştur herhalde.
Haftaya orada görüşürüz!
Ve tekrardan doğum günün kutlu olsun.
Nice mutlu senelere!!!

Doyoung :
Uhm... Teşekkür ederim.
Görüşmek üzere!

Doyoung Jaehyun'un attığı kalpten sonra yanaklarının kızarmaya başladığını hissetti. Telefonunu kilitleyip cebine koyduktan sonra, arkadaşlarının hepsinin ona baktığını gördü.
"Ne? Ne bakıyorsunuz öyle?"
"Eniştemiz Jaehyun'la mı konuştun Doyoungie~?"
"Jaemin... O senin nereden enişten oluyor? Aramızda bir şey yok anlasanıza. Teşekkür ettim videosu için sadece. Bu arada haftaya cuma Jaehyunlarla buluşmaya Eğitim Fakültesi'nin yanındaki kafeye gidiyoruz."
"Bizim küçük tavşanımız aşık da mı olurmuş? Ay ay ay ay."
"Uff. Artık eve gidebilir miyiz? Ben mesaj atarken pastayı silip süpürmüşsünüz gördüğüm kadarıyla?"
"Biraz yedik abartma, Doyoung."
"Öyle mi Jaemin?"
"Tamam... Biraz fazla yemiş olabiliriz."
"Hey, çocuklar! Tamam yedik evet ve gidelim. Görüyorum ki, Doyoung kitabını okumak için fazla hevesli. Değil mi Doyoung?"
Doyoung bakışlarını Jaemin'in üstünden çekerek kendisine soru soran Yuta'ya kafasını sallayarak cevap verdi.
Bu olandan sonra herkes yavaşça yerinden kalkıp çıkışa doğru ilerledi ve yarı yarıya olacak şekilde arabalara bindiler. Doyoung yine Yutaların arabasındaydı.
  Yuta ve Winwin ön koltukta birbirleriyle flört ederken Doyoung kulaklıklarını taktı, müziğini açtı ve en son yeni kitabını açarak kendini bu mutluluğun içine bıraktı.
          • 8 Şubat Cuma, Kafe •
Doyoung çok heyecanlanarak kafeden içeriye girdi. O kadar heyecanlıydı ki, arkadaşlarını arkasında bırakıp kendinin hızlı yürüdüğünü bile fark etmedi.
Gözleriyle tüm kafeyi tararken Jaehyun'u gördüğünde güldü, arkadaşlarını da oraya yönlerdirerek ilerlemeye başladı.
Kalbi küt küt atıyordu ve bunun sebebini tabii ki biliyordu. Her ne kadar inkâr etse de ondan hoşlanıyordu. Ancak şuan bunu belli etmenin sırası değildi.
  Bütün arkadaşlarıyla birlikte Jaehyunların yanına vardığında kısa bir selamlaşmanın ardından oturdular. Jaehyun'un yanında gelenlerden sadece Taeyong'u tanıyordu. Ve bunu anlayan Jaehyun herkesi tek tek Doyounglara tanıtmaya başladı,
"Bu Chenle. Ve bu da onun sevgilisi Jisung. İkisi de resim bölümünde okuyor. Bu Haechan ve onun sevgilisi Mark. Mark da Haechan da konservatuvar okuyor."
O sırada Taeil konuşmaya katılarak,
"Şey ben sizi tanıyorum galiba. En arkada oturan ve geçen dönem en yüksek notaya çıkan çocuk değil misin sen? Ihm... Adın, Donghyuck'tu değil mi?"
"Ah, evet. Arkadaşlarım genelde Haechan der. Sen de Taeil olmalısın."
"Evet, beni tanıman şaşırttı."
"Dersi dinlediğim nadir zamanlardan birinde şarkı söylemiştin. Ondan sonra herkes sesin hakkında konuşmaya başladı. Popüler birisin anlayacağın."
"Anladım..."
Jaehyun kimsenin konuşmadığını görünce devam etti,
"Ve son olarak Taeyong yani sevgilim."

×Yazar Notu ×
Selam! Nasılsınız?
Okullar da açıldı hadi hayırlısı.
4 gündür bölüm atmıyorum :"(( Çok sorumsuz bir yazar oldum ben.
Her neyse, şaşırdınız dimii?
Hadi kendinize iyi bakın,
DoJae ile kalın, hoşça kalın!

truth or dare//dojaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin