Doyoung ne yaptığını fark edince kendini geri çekti. Gözlerini Taeyong'a kaydırdığında Taeyong'un gözlerinde en ufak bir kıskançlık tanesi bile göremedi. Bundan dolayı şaşırdı. Çünkü sevgiline biri sarılsa kim olsa kıskanırdı. Belki de Jaehyun'a çok güveniyordur, diyerek geçiştirdi düşüncelerini.
"Sanırım biz artık gitmeliyiz." dedi Taeyong.
Jaehyun da ona hak vererek Doyoung'a el salladılar ve evlerinin olduğu yöne - tam ters istikâmete - yürümeye başladılar.
Doyoung'ın şaşırdığı diğer durum da şu olmuştu ki, Taeyong ve Jaehyun el ele tutuşmuyorlardı?
Doyoung bunu umursamayıp yoluna devam etti. Çünkü biliyordu ki eve gidince hesap vermesi gereken bir arkadaş grubu vardı. Onlara neler söyleyeceğini düşünmeye başladı.
------- ∞ -------
Jaehyun ve Taeyong evlerine doğru ilerlerken Taeyong suçlulukla konuşmaya başladı.
"Jaehyun... Ben üzgünüm. Böyle olacağını düşünmemiştim."
"Taeyong lütfen saçmalama. Sen yardım etmemi istedin, ben de kabul ettim. Burada suçlu ne sensin ne de ben."
"Ama eğer sana benimle sevgili rolü yapmanı söylemeseydim şuan Doyoungla evlenmiş olurdunuz. Tenle Doyoung çıkıyor olmazdı."
"Tenle Doyoung çıkıyorsa, geriye tek bir şey kalıyor. DoTen'in Ayrılık Planı."
"Operasyon Ayrılık diyorsun yani?"
"Eh, sanırım öyle diyorum."
"O zaman bana anlat ve başlayalım."
"Bu kabul ettiğin anlamına geliyor sanırım. Şimdi şöyle yapacağız..."
Jaehyun ve Taeyong planı uygulamak için tartışmaya başladılar.
----- ∞ ----
Doyoung eve vardığında beklediği gibi arkadaşları tarafından sorguya alındı.
"Neden bir anda çıkıp gittin?"
"ShinJi'nin doğum günüydü. Biliyorsunuz, ona ne kadar sevdiğimi."
"Bu nasıl bir sevmek? Arkadaş olarak-"
"Onu arkadaşım olarak seviyorum. Dahasını düşünmen bile acayip. Biliyorsun ki, o sevgilisini kaybetti. SooHyun benim yakın arkadaşlarımdan biriydi. Ona bunu nasıl yaparım? Ben öyle biri miyim ?"
"Haklısın. Her neyse. Ten ile sevgili olmuşsun? Neden bunu bize söylemedin?"
"Bunu... Siz nereden biliyorsunuz?"
"Sosyal medya."
Jaemin telefonundan ShinJi'nin attığı fotoğrafı gösterdi.@starji
♥7282 beğenme ♦8272 yorum
Yeni çiftimize alırım bir h.o :")) Ya ben ne kadar da iyi bir insanım lanet olsun. Her neyse cidden Doyoung ve Ten sizi seviyorum muah :33ShinJi'nin cidden iyi bir photoshop yaptığını unutmuştu. Ancak bu çok gerçekçi olmuştu. Yani, Jaemin bile anlayamadıysa tabii ki gerçekçiydi.
"Aslında... Biz gerçekten sevgili değiliz."
"Ne? Nasıl yani?"
"Şöyle ki, Ten Taeyong'u kıskandırmak için benimle çıkıyormuş gibi yapıyor. Yani gerçekten sevgili değiliz."
"Kıskandırmak için o zaman?"
"Aynen öyle. Ama bunu kimseye söylememelisiniz. Lütfen?"
"Tamam söylemeyeceğiz. Değil mi? Söz verin."
Hepsi bir ağızdan, söz verdikten sonra mutlu bir şekilde Doyoung'ı sorgulamaya devam ettiler. Hiç kimse bilmiyordu ki, Taeyong ve Jaehyun'un sevgili olayı da yalandı. İşte bu yüzden Jaehyun'u kıskandırmak için plan yapmaya başladılar.
O sırada, Taeyong ve Jaehyun da Doyoungla Ten'i ayırmak için plan yapıyorlardı.
Peki ya sonrasında neler olacak? Bunu işte sadece kader bilir.------ ∞ ----
Yazar Notu :
Merhabaaa!
Sorumsuz yazarınız is here!
Evet evet mükemmel bir İngilizcem var.
Her neyse...
Nasılsınız?
İnşallah iyisinizdir.
Kendinize iyi bakın,
DoJae ile kalın,
Hoşça kalın ;-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
truth or dare//dojae
Fiksi Penggemar••tamamlandı••☆ Doğruluk mu, cesaret mi oynarken nereden bilebilirdi ki eski hoşlandığı çocuğa mesaj atmasını isteyeceklerini?