Maria'nin Oğlu...

85 5 1
                                    

Uyandığımda saat sabahın sekizydi. Hangi gün olduğunu bilmesem de zaten umrumda diildi. Megan tam yanımda yatıyordu. Bir kolu boynumu sarmıştı. Ona dokunmak istedim ama yapamadım. Yapamam. Şu an olmaz.

  Yataktan kalkmaya çalıstım ama çok gücsüzdüm. Galiba Maria sırıngaları kariştirmıstı. Hemde zaten kolum ağrıyodu. Bende biraz daha uyumak istedim. Ama Megan uyandı. Ve elini hemen boynumdan cekti. Galiba biraz utandı çünkü yüzü kıpkırmızı olmuştu.

  Megan'nın yaraları benimkilerden çok daha iyiydi. Sadece bacaği biraz kötü durumdaydı. Ama iyileşmesi için vaktimiz yoktu. Hemen kalkıp Maria'ya bir teşekkür mektubu yazmaya başladım. Ama daha başlamadan Maria uyandı. Ve bize:

_ Onca yaptıklarımdan sonra bana veda etmeden mi gidecektiniz?

_Seni daha fazla rahatsız etmek istemedik. Öyle degilmi Megan. Megan? Megan!

  Benim bagirmamla birlikte Megan korkarak kalktı. Ve:

_Ha? Evet evet! Bize yaptığiniz yardımi ödeyemeyiz. Bu yüzden size minnettarım.

_Aslında bana yardım edebilirsiniz. Oğlum Harry. Onu da yanıniza alın. Bir şifacıdir. Size yardımı olabilir.

_Bunu kabul edemem.

_Yaptığım onca iyilikten sonra bunu kabul etmicekmisn?

_Oğlunun ölebilir. Yaşayacağı garantisini vermem imkansız. Hatta belki bende ölürüm.

_Onu almazsan bir daha buraya gelme.

  Maria çok ısrarcıydı. Neden oğlunun ölmesini istiyordu ki? Off o zaman başka seçeneğim kalmadı. Çünkü Maria yi kıramam. Oğlunu almak zorundaydım.

_Tamam. Oğlunu yanıma alacağim. Ama ölebilir. Benimle olan kimsenin yaşama garantisi yok.

_Size minnettarım.

  Maria çok mutlu oldu ve bana sarıldı.  Sonra hemen oğlunu çagırdı. Oğlu benden sadece 1 yaş küçüktü ve gözleri bal rengiydi. Boyu benimle neredeyse aynıydı. Kolunda aynı annesi gibi bir dövme vardı.Ve dövüş  konusunda hiç eğitimi yok gibiydi. Kasları çok gücsüzdü. Ama gine de onu yanıma alacaktım.

   Maria, Harry'nin çantasıni hazırlamaya başladı. Icine birkaç kıyafet, birkaç yiyecek, ilk yardım kutusu, lokal anestezi, dikiş seti ve şıringa paketi koydu.

  Bizim çantalarımız yoktu. Bu yüzden bize de birer sırt çantası koydu. Benimkinin içine 2 tane taramalı uzi, Mermi deposu ve yiyecek koydu. Megan'a da aynı şeyleri koydu ama ondan tek farkımiz ona silahlar ve mermi deposu yerine bir büyük bıcak ve fırlatma seti koydu. Ikimize de birer  kemerli pantolon verdi. Meganınkisi kucuk ama çok bölmeliydi. Galiba fırlatma bıcaklarını buraya yerleştirecekti. Benim kemerimin bölmeleri ise Megan'ınkinden daha büyuktü ama bölmeleri azdı. Bende 2 uziyi belime yerleştirdim ve uzun kapüşonlu kıyafetimi Megan'la beraber giydim. Harry nin siyah bir ceketi vardı. Uzeri gül desenleriyle suslüydü.

_Maria biz gidiyoruz. Sana minnettarız. Bu iyiligini unutmam.

_Asıl ben size teşekür ederim. Oğlumu yanınıza aldınız. Size minnettarım.

  Maria bana yeniden sarıldi. Ve kucuk bir plan yaptıktan sonra yola koyulduk...

ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ ASLINDA DÜN YAYINLAYACAKTİM AMA UYUYA KALDIM BENDE ERKENDEN UYANDIM VE YAZDIM. OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.  UMARIM BEĞENİRSINIZ. EĞER BEĞENİRSINIZ TAVSIYE ETMEYI UNUTMAYIN... :D

PEŞİMDEKİ KATİL...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin