Ellen Boğuluyor

55 3 3
                                    

Uyandığımda saat 02.00 dı. Cok terlemiştim. Hemen ayağı kalktım. T-shirt umü cıkardım. Ve serinlemek için aşağı indim. Dolabı kariştırdım. Vay be! Dolap agzına kadar doluydu. Bende kendime bir ice tea aldim ve televizyonun karşısına geçtim. Ve Megan'ın filmlerini karıştırdım. Birsürü korku filmi vardi. Bende gözlerimi kapattım. Ve elime gelen ilk korku filmini aldım. Adı Korku Seansı'ydı. Çok saçma bir filme benzese de izlemeye başladım.

  Filmin ortalarına dogru uykum geldi. TV yi kapattım. Ve yatmak için yatağıma gittim. O anda Harry geldi :

_Uyuyamadın mı?

_Bende yatmaya gidiyodum.

_Hey Ellen. Beni aranıza kabul ettiğiniz için teşekkürler.

_Sen bizim şifacımızsın. Yardımin bize çok büyük.

_Ya orası öyle de nasıl bunu kabul ettin.

_Sadede gel.

_Yani diyorum beni ilk başta istemiyordun. Sonra kararını kim değiştirdi?

_Bu seni ilgilendirmez.

_Beni neden aldığınız beni nasıl ilgilendirmez.

_Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.

_Ellen bana cevap ver.

_Dedim ya bu konu...

_Dedim ya CEVAP VER!!

_Seni neden istemediğimi zannediyorsun? Bana yararın büyük. Ama senin yaşayacağına dair annene garanti veremezdim. Benimle bu yolda olanların başına herşey gelebilir. Ama annen sana bunu söylememem gerektiğini söyledi.

_Bunu neden benden sakladın ki? Korkacağımımı zannettin? Böyle bir macerayı ne zamandan beri istediğimi biliyomusn?

_O zaman sorun yok. Ben yatmaya gidiyorum.

_Iyi uykular...

Harry...

  Sabah uyandığımda saat 08.00 dı. Hemen yüzumü yıkadım ve sıcak bir duş aldım. Duştan çıktığimda aklıma gelen ilk şey Ellen 'e hazırladiğım şaka oldu. Hemen bi bardak suya 4 tane buz attım ve Megan la Ellen 'ın odasına daldım. Megan yataktaydı ama uyumuyordu. Ve ona sessiz olmasıni söyledim. Çünkü Ellen'a yapacağım şakada onun büyük bir rolü vardı. Sessizce yaklaştım ve Ellen in kafasından aşağı buzlu suyu boşaltım. Ve " Hassktr" diyerek uyandi. Megan kahkalara boğuldu. Tabi bende güldüm. Aramızda tek gülmeyen Ellen'di. Her tarafı sular içinde kalmıştı.

_Lanet olsun Harry! Şimdi görürsün sen.

  Ellen ın konuşmasiyla benim kaçmam, benim kaçmamla onun beni kovalaması bir oldu. Nerdeyse evin tamamını turladık. En sonunda bahçeye çıktım ve havuzun yanında dogru koşmaya başladı. Megan da arkamızdan koşuyordu. Ben tam arkama dönecekken Ellen üzerime atladı ve havuza düştük. Megan da hızını durduramayınca o da bizimle birlikte düştü. Megan ile ben gülüyorduk. Ama Ellen için aynı şeyi söyleyemezdim. Havuz en az 5 metreydi. Ve Ellen galiba boğuluyodu. Megan hemen Ellen'i havuzdan çikardı. Ahh kahretsinn!! Ben suni tenefüs bilmiyordum. Umarım Megan suni teneffüs yapmayı biliyordur.

Megan...

  Lanet olsun! Ellen gözlerimin önünde can çekişiyordu. Ona yardım etmek istiyordum ama yerimden kıpırdayamıyordum. Harry'nin koluma vurmasıyla kendime geldim ve Ellen a suni teneffüs yaptım. Ama hiçbir düzelme yoktu. Yaniden denedim. Tekrar denedim. Tekrar. Tekrar. Ama yararı olmuyordu. Yüzü mosmor olmuştu. Ağlıyordum. Ellen ellerimde ölüyordu...

YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLİYORUM.  BEĞENDİYSENİZ TAVSİYE EYMEYİ UNUTMAYIN...

PEŞİMDEKİ KATİL...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin