Marie Iyileşiyor

50 3 4
                                    

Ellen...

  Off! Bir bu eksikti. Üstelik daha ne olduğunu bile bilmiyorduk. Ne kadar sert sarssak ise yaramıyordu. Harry dolaptan soğuk su alıp kafasindan aşagı dökme fikrini öne sürdu. Bende dolabı actım. Aklıma Marie ile gece konustuğumuz geldi. Bende hemen uyku ilacının kutusunu elime aldım. Ama açtığımda uyku haplarının tamamen bitmiş olduğunu gördüm. Ahh Marie! Neden hepsini yuttun ki? Aklından ne geçiyordu?

_Kahretsin!

_Ne oldu?(Harry ve Megan)

_Dün ona uyuyamıyorsa yarım uyku hapı içebileceğini söyledim. Ama çok az olduğunu tembihlemiştim. Neden hepsini içmiş ki?

_Olamaz! Cok büyük bir ihtimalle zehirlendi. Ama bu zehri cıkartmamız için onun midesini yikamamiz gerekli. Ne yazık ki bu tedavi için yeterli ekipmanım yok.

_O zaman ne yapıcaz?

_Bilmiyorum...

  Harry biraz düşündü. Odanin etrafında dolandı ve sürekli kendi kendine konuştu. Onu sakinleştirmek için yanına gittim ama "Evreka"diye bağırınca geldiğime  pişman oldum. Harry hemen bana bir ihtiyac listesi verdi ve ben dogruca markete gittim

Harry...

  Neden bilmiyorum ama onu kaybetmek istemiyordum. Sanki beni ona bağlayan bir bağ vardı. Belkide hayatıma giren (annem hariç) ilk kiz olduğu içindi. Belkide ona aşiktım. Ama onun yanına gidince sürekli heyecanlanıyordum. Onunla konuşurken dilim damağıma yapışıyordu.

  Ben bunları düşünürken Ellen gelmişti. Megan, Ellen'in elindeki posetleri aldı. Hepsini masaya koydu. Bir tanesini ise cebine koydu. Normal bir zamanda olsaydık onun ne olduğunu öğrenirdim. Ama Marie burada yatarken bunu düşünmeye halim yoktu. Hemen malzemeleri aldım. Ve kısa bir zamanda bir şurup yaptim. Ve hemen onu Marie'ye içirdim. Yavaş yavaş kendine geliyordu. Ellen,Megan ve ben başınsa beklemeye başladık. Galiba yavas yavaş kendine geliyordu. Onun yanına geldim ve saclarinı okşadim. Uyanmasını cok istiyordum. Ve sonunda gözlerini azda olsa açtı.

_Ha..Har...Harry.

_Burdayım.  Sakin ol. Geçti.

  Gözleri kapanıyordu. Onun ölmesini istemiyordum. Onu sarstım.

_Lütfen ölme! Benimle kal.

_S... sana yaptıklarınd.. yaptıklarından dolayı t... teşekkür eder...

  Artık tamamen gözleri kapanmıstı. Ben şok olmuştum. Megan beni sarsıyordu. Ama duyduğum tek ses kalp atışlarıydı. Hala yaşadığını biliyordum.

  Marie...

  Uyandığımda herkes başıma toplanmıştı. Bir sure sessizlik oldu. Sonra sessizliği ben bozdum.

_Saat kaç?

_Saat 21.05, dedi Ellen

_Iyi misin?(Harry)

_Sanırim. Beni yanınıza alıp iki defa hayatımı kurtarmanızı size ödeyemem. Bunun için size çok teşekkür ederim.

_Hey. Sana yardım etmek eğlenceliydi.

  Diğerleri odadan çıktı. Harry hariç. Harry benim hayatımı tam 2 kere kurtarmıştı. Onun hakkını ödeyemezdim.

_ Tam 2 defa hayatımı kurtardın. Sana nasil teşekkür edeceğim?

_Rahatına bakman yeterli.

  Bu sözle birlikte kapıya doğru yöneldi ama onu tuttum. Hızlıca yanıma cektim.

_Ben zehirlenirken bana söylediğin şeyleri duydum. Belki de duymamişımdır.

_Iı şey ben sadece panikle...

  Onu susturmak için bütün gücümle öptüm. Belimi elleriyle sardı. Bende sağ elimi onun boynuna sol elimi de kaslarına dogru hareket ettirdim. Bunun onu mahvettiğini bile bile onu kendime doğru çektim ve "Seni seviyorum"dedim. Benden kurtuldu. Ve "Beni hiç bırakma"dedi. Ve öpüşmeye devam ettim.

Ellen...

  Meganla yatağa girdiğimizde t-shirt imi çıkardım. Onu yatağa ittim. Soyundu. Üstüne çıktım ve onu kollarindan yatağa kilitlemiştim. Artık arkadaşlığımız tamamen bozulmuştu. Onu bir defa öptüm.

_Sadece arkadaşız.

_Sadece arkadasız.

  Onu tekrar öptüm ama bu bana yeterli gelmedi. Daha fazla temas istiyordum.  Bacaklarını belime sardı. Bende boynunu öpmeye başladım. Bundan asırı zevk alıyordum. O bana tamamen teslim olmuştu. Ve sonra sütyenini yırttim. Yavaş yavaş göğsüne doğru ilerliyordum. Göğsünü öperken kemerimi çözdü. Ve boxerimi çıkardi. Ilk defa beni çırılçıplak görmüştü. Ve benim ustüme doğrü çıktı. Yavaş yavaş penisime doğru hamle yaptı ve onu öpmeye başladı. Kısa bir süre sonra onu yalamaya başladı. Tattığim zevk beni hipnoz edebilecek kadar güçlüydü. Ona karşı direnemiyordum. Ama artik canımı yakmaya basladı. Dil darbeleri çok serrti ama bundan zevk alıyordum.

  10-15 dakika sonra dudaklarıma doğru geldi. Beni öpmeye basladı. Ilk önce bundan tiksinsemde sonra alıştım. Ve onu tamamen soydum. Üstüne çıktım ve onunla öpüşürken bir yandan da hala onla zevk yasamaya devam ediyordum.

  Ama erkeklik hislerim harekete geçmişti. İçimdeki spermleri daha fazla tutamıyordum. Hemen masadaki prezervatifi aldım. Kapağını açarken bile onunla sevişmeye devam ediyordum. En sonunda ara verdim ve şu aptal ama gerekli olan şeyi penisime takıp Megan'la sevişmeye devam ettim. Sabaha kadar...

OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. EĞER BEĞENDIYSENİZ TAVSİYE ETMEYI UNUTMAYIN...

PEŞİMDEKİ KATİL...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin